Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Etablering og ledelse

    Etablering og ledelse

    Etablering og ledelse

    Etablering og ledelse (ledelse, markedsføring og økonomi til mesterprøven)

    Forfatter Læremiddelforl.

    (Ivar Moe - Forfatter)

    Læremiddelforl.

    (Idun Hougen - Illustratør)

    Læremiddelforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    745,- Nå 644,-

    ISBN:

    9788292284803

    Forlag:

    Læremiddelforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    2

    Sider:

    430

    Vekt:

    1204 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Etablering og ledelse

    Etablering og ledelse
    Læremiddelforl.
    9788292284803

    Forlagets omtale:

    Etablering og ledelse handler om ledelse og organisasjon, markedsføring og økonomi. Boka er bygget opp etter kravene i Etablering og ledelse til mesterprøven og faget Ledelse, økonomi og markedsføring (LØM) ved teknisk fagskole. Boken kombinerer alle tre fagene og fellesboka gjør det lettere å LES MER integrere fagene slik at innlæringen i større grad samsvarer med den virkelighet elevene møter på eksamen og i det praktiske liv. Den er bygget opp slik at stoffet frem til tolvte kapittel stort sett dreier seg om ledelse, mens kapitlene fram til 18 omhandler markedsføring. Økonomidelen starter fra og med kapittel 19. Du lærer stoffet best ved å løse oppgaver gjennom hele kurset. Vi har derfor laget en egen oppgavesamling (Etablering og ledelse - ledelse og markedsføring og økonomi til mesterprøven, oppgavesamling) til boka. LES MINDRE Forlagets omtale Etablering og ledelse handler om ledelse og organisasjon, markedsføring og økonomi. Boka er bygget opp etter kravene i Etablering og ledelse til mesterprøven og faget Ledelse, økonomi og markedsføring (LØM) ved teknisk fagskole. Boken kombinerer alle tre fagene og fellesboka gjør det lettere å integrere fagene slik at innlæringen i større grad samsvarer med den virkelighet elevene møter på eksamen og i det praktiske liv. Den er bygget opp slik at stoffet frem til tolvte kapittel stort sett dreier seg om ledelse, mens kapitlene fram til 18 omhandler markedsføring. Økonomidelen starter fra og med kapittel 19. Du lærer stoffet best ved å løse oppgaver gjennom hele kurset. Vi har derfor laget en egen oppgavesamling (Etablering og ledelse - ledelse og markedsføring og økonomi til mesterprøven, oppgavesamling) til boka.