Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Få som fortjent

    Få som fortjent

    Få som fortjent

    Få som fortjent (troverdig oppmerksomhet i kanaler du ikke kontrollerer)

    Forfatter Fagbokforl.

    Levering 2-6 dager

    449,- Nå 388,-

    ISBN:

    9788245012675

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    262

    Vekt:

    541 gr

    Alder:

    Voksen

    Få som fortjent
    Fagbokforl.
    9788245012675

    Forlagets omtale:

    Få som fortjent handler om historiene, historiefortellerne og de som videreformidler deres historier. Dette er en bok om det å ta en aktiv og relevant rolle som gjør at man blir lyttet til på alle arenaer der man møter sitt publikum. Utgangspunktet er både tidløst og moderne. På den ene siden LES MER presenterer forfatteren tradisjonelle fortellerteknikker som fanger publikums interesse. Samtidig viser boken også på hvilken måte man kan inspirere til at det man har å melde blir videreformidlet av andre. Bokens tittel henspiller på de nye merkelappene «fortjent oppmerksomhet» og «fortjente kanaler» satt opp mot «kjøpt oppmerksomhet» og «egne kanaler». Dynamikken, troverdigheten og gjennomslagskraften er særdeles forskjellig når du kjøper deg reklameplass hos andre, selv kontrollerer kanalen du formidler budskapet ditt gjennom eller gjør deg fortjent til oppmerksomheten. Få som fortjent skal bidra til at alle slags virksomheter også små bedrifter, veldedige organisasjoner og offentlige etater evner både å utvikle interessante og relevante historier samt få dem gjenfortalt gjennom de mest effektive kanalene. Boken dekker både omtale i tradisjonelle medier og tilstedeværelse i floraen av nye digitale kanaler. Boken er relevant for ferske praktikere, erfarne ringrever og studenter i kommunikasjonsfag på høyskole- og universitetsnivå. Øystein Bonvik er en av Norges mest profilerte kommunikasjonsrådgivere, foredragsholdere og skribenter. Han leder i dag konsulentselskapet Mereris, som står bak kommunikasjonsbyråene PR-operatørene og Spre. Forfatteren underviser i PR- og kommunikasjonsledelse ved Handelshøyskolen BI og har tidligere skrevet fagboken Virksomhetens stemme (2010) og vært medforfatter av eksempelsamlingen God PR. Norsk markeds-PR i praksis (2007). Bonvik er utdannet avisjournalist ved The University of Georgia og har blant annet vært informasjonssjef i Coca-Cola Norge og kommunikasjonsrådgiver i JKL Oslo og Burson-Marsteller. LES MINDRE Forlagets omtale Få som fortjent handler om historiene, historiefortellerne og de som videreformidler deres historier. Dette er en bok om det å ta en aktiv og relevant rolle som gjør at man blir lyttet til på alle arenaer der man møter sitt publikum. Utgangspunktet er både tidløst og moderne. På den ene siden presenterer forfatteren tradisjonelle fortellerteknikker som fanger publikums interesse. Samtidig viser boken også på hvilken måte man kan inspirere til at det man har å melde blir videreformidlet av andre. Bokens tittel henspiller på de nye merkelappene «fortjent oppmerksomhet» og «fortjente kanaler» satt opp mot «kjøpt oppmerksomhet» og «egne kanaler». Dynamikken, troverdigheten og gjennomslagskraften er særdeles forskjellig når du kjøper deg reklameplass hos andre, selv kontrollerer kanalen du formidler budskapet ditt gjennom eller gjør deg fortjent til oppmerksomheten. Få som fortjent skal bidra til at alle slags virksomheter også små bedrifter, veldedige organisasjoner og offentlige etater evner både å utvikle interessante og relevante historier samt få dem gjenfortalt gjennom de mest effektive kanalene. Boken dekker både omtale i tradisjonelle medier og tilstedeværelse i floraen av nye digitale kanaler. Boken er relevant for ferske praktikere, erfarne ringrever og studenter i kommunikasjonsfag på høyskole- og universitetsnivå. Øystein Bonvik er en av Norges mest profilerte kommunikasjonsrådgivere, foredragsholdere og skribenter. Han leder i dag konsulentselskapet Mereris, som står bak kommunikasjonsbyråene PR-operatørene og Spre. Forfatteren underviser i PR- og kommunikasjonsledelse ved Handelshøyskolen BI og har tidligere skrevet fagboken Virksomhetens stemme (2010) og vært medforfatter av eksempelsamlingen God PR. Norsk markeds-PR i praksis (2007). Bonvik er utdannet avisjournalist ved The University of Georgia og har blant annet vært informasjonssjef i Coca-Cola Norge og kommunikasjonsrådgiver i JKL Oslo og Burson-Marsteller.

    Alternative utgaver
    Få som fortjent, troverdig oppmerksomhet... Øystein Bonvik
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    425,-
    Kjøp på Ebok.no

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.