Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Hva står du for?

    Hva står du for?

    Hva står du for?

    Hva står du for? (skap ditt personlige varemerke med brand me - modellen, managing brand me)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Anette Rosencreutz - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    (Mette-Cathrine Jahr - Oversetter)

    Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    359,- Nå 311,-

    ISBN:

    9788205335387

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2004

    Utgitt:

    2004

    Utgave:

    1

    Sider:

    182

    Vekt:

    340 gr

    Alder:

    Voksen

    Hva står du for?
    Gyldendal akademisk
    9788205335387

    Haugenboks omtale:

    Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke. Den gir en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet. Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Boken vil ikke minst være aktuell for alle som vurderer LES MER å skifte jobb, enten internt eller eksternt. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke. Den gir en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet. Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Boken vil ikke minst være aktuell for alle som vurderer å skifte jobb, enten internt eller eksternt.

    Forlagets omtale:

    Skill deg ut i mengdenDenne praktiske håndboken viser hvordan et klart definert varemerke fører til suksess, og ditt personlige varemerke er intet unntak. Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke og beherske det med stil. Hva står du for? gir LES MER en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet - hva er merkevaren i deg? Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Hvorfor lese denne boken? * Boken tar opp et tema vi alle føler et behov for, en egen identitet, på en praktisk og lettfattelig måte * Merkevarebygging både i arbeidslivet og i privatlivet er et fagområde i sterk vekst * Denne boken går mye grundigere og profesjonelt til verks enn bøker som beskriver "hvilken farge en skal ha på dressen" for å skille seg ut * Boken vil ikke minst være meget aktuell for alle som vurderer å skifte jobb, enten internt eller eksternt"Målet vårt er ikke bare å hjelpe deg til å få større selvtillit, men også til å få mer verdighet i livet. Det dreier seg om å få klarhet i hva det er som gjør deg annerledes og unik, hva du står for som menneske."Boken Managing Brand Me er tilrettelagt og til dels nyskrevet for norske forhold av Anette Rosencreutz. LES MINDRE Forlagets omtale Skill deg ut i mengdenDenne praktiske håndboken viser hvordan et klart definert varemerke fører til suksess, og ditt personlige varemerke er intet unntak. Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke og beherske det med stil. Hva står du for? gir en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet - hva er merkevaren i deg? Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Hvorfor lese denne boken? * Boken tar opp et tema vi alle føler et behov for, en egen identitet, på en praktisk og lettfattelig måte * Merkevarebygging både i arbeidslivet og i privatlivet er et fagområde i sterk vekst * Denne boken går mye grundigere og profesjonelt til verks enn bøker som beskriver "hvilken farge en skal ha på dressen" for å skille seg ut * Boken vil ikke minst være meget aktuell for alle som vurderer å skifte jobb, enten internt eller eksternt"Målet vårt er ikke bare å hjelpe deg til å få større selvtillit, men også til å få mer verdighet i livet. Det dreier seg om å få klarhet i hva det er som gjør deg annerledes og unik, hva du står for som menneske."Boken Managing Brand Me er tilrettelagt og til dels nyskrevet for norske forhold av Anette Rosencreutz.