Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Hvordan lykkes som konsulent?

    Hvordan lykkes som konsulent?

    Hvordan lykkes som konsulent?

    Hvordan lykkes som konsulent? (det enkle er ofte det vanskeligste)

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå

    449,-

    ISBN:

    9788245014358

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    247

    Vekt:

    436 gr

    Alder:

    Voksen

    Hvordan lykkes som konsulent?
    Fagbokforl.
    9788245014358

    Forlagets omtale:

    Konsulentyrket er ikke for alle, men det er mulig å finne ut om du egner deg, skriver Trond Albert Skjelbred i denne praktisk orienterte og lettleste boken. Skjelbred har i 20 år jobbet som konsulent i noen av landets ledende konsulentselskaper. Basert på sin erfaring beskriver han ti avgjørende LES MER egenskaper for å lykkes i denne rollen, eller i arbeidslivet generelt. Med seg som skribenter har han anerkjente toppledere, kunstnere, forfattere, tenkere, forskere, redaktører og konsulenter med bred og lang erfaring. Deriblant Hans Geelmuyden, som har skrevet forordet, Harald Norvik, Torger Reve, Jens E. Kjeldsen, Inger G. Stensaker, Frode Grytten, Eivind Gullberg Jensen og Sven Egil Omdal og mange flere. De bidrar alle med å tenke fritt rundt de temaene som forfatteren tar opp, som evnen til å lytte, til å bygge og vedlikeholde relasjoner, til å begeistre, til å være selvgående, til å ha stayerevne, til å være empatisk, til å ha integritet, til å ha analytiske evner, til å være kreativ og til å kunne selge. Hvert kapittel er selvstendig, og kan leses uavhengig av hverandre. Boken er for alle som ønsker å lykkes i jobben, men er primært skrevet for deg som er konsulent, eller som ønsker å bli det. Med «konsulent» menes en person som har en fri rolle, som har et selvstendig salgs- og inntjeningsansvar, og som i betydelig grad har tette relasjoner til egne kunder. Bokens undertittel, Det enkle er ofte det vanskeligste, viser til at det ofte er de små tingene som avgjør hvorvidt du lykkes. Trond Albert Skjelbred er medeier og partner i kommunikasjonsbyrået NOR PR. Han har tidligere arbeidet i Geelmuyden.Kiese og PwC. Han har vært rådgiver for noen hundretalls bedrifter i flere titalls bransjer. Han er hovedforfatter av boken Idar Vollvik om PR, skriver faste gjestekommentarer i Kapital og er hyppig benyttet som PR-ekspert i norske medier. Skjelbred er utdannet siviløkonom fra Norges Handelshøyskole (NHH). LES MINDRE Forlagets omtale Konsulentyrket er ikke for alle, men det er mulig å finne ut om du egner deg, skriver Trond Albert Skjelbred i denne praktisk orienterte og lettleste boken. Skjelbred har i 20 år jobbet som konsulent i noen av landets ledende konsulentselskaper. Basert på sin erfaring beskriver han ti avgjørende egenskaper for å lykkes i denne rollen, eller i arbeidslivet generelt. Med seg som skribenter har han anerkjente toppledere, kunstnere, forfattere, tenkere, forskere, redaktører og konsulenter med bred og lang erfaring. Deriblant Hans Geelmuyden, som har skrevet forordet, Harald Norvik, Torger Reve, Jens E. Kjeldsen, Inger G. Stensaker, Frode Grytten, Eivind Gullberg Jensen og Sven Egil Omdal og mange flere. De bidrar alle med å tenke fritt rundt de temaene som forfatteren tar opp, som evnen til å lytte, til å bygge og vedlikeholde relasjoner, til å begeistre, til å være selvgående, til å ha stayerevne, til å være empatisk, til å ha integritet, til å ha analytiske evner, til å være kreativ og til å kunne selge. Hvert kapittel er selvstendig, og kan leses uavhengig av hverandre. Boken er for alle som ønsker å lykkes i jobben, men er primært skrevet for deg som er konsulent, eller som ønsker å bli det. Med «konsulent» menes en person som har en fri rolle, som har et selvstendig salgs- og inntjeningsansvar, og som i betydelig grad har tette relasjoner til egne kunder. Bokens undertittel, Det enkle er ofte det vanskeligste, viser til at det ofte er de små tingene som avgjør hvorvidt du lykkes. Trond Albert Skjelbred er medeier og partner i kommunikasjonsbyrået NOR PR. Han har tidligere arbeidet i Geelmuyden.Kiese og PwC. Han har vært rådgiver for noen hundretalls bedrifter i flere titalls bransjer. Han er hovedforfatter av boken Idar Vollvik om PR, skriver faste gjestekommentarer i Kapital og er hyppig benyttet som PR-ekspert i norske medier. Skjelbred er utdannet siviløkonom fra Norges Handelshøyskole (NHH).