Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Hvorfor kjøper vi?

    Hvorfor kjøper vi?

    Hvorfor kjøper vi?

    Hvorfor kjøper vi? (om forbruk og reklame)

    Forfatter Abstrakt

    Levering 2-6 dager

    379,- Nå 328,-

    ISBN:

    9788279351474

    Forlag:

    Abstrakt

    Trykkeår:

    2004

    Utgitt:

    2004

    Utgave:

    2

    Sider:

    237

    Alder:

    Voksen

    Hvorfor kjøper vi?
    Abstrakt
    9788279351474

    Haugenboks omtale:

    Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er LES MER også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Emner: Reklame Forbruk