Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Industriell markedsføring

    Industriell markedsføring

    Industriell markedsføring

    Industriell markedsføring (konsepter og planlegging i teori og praksis)

    Forfatter Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    579,- Nå 501,-

    ISBN:

    9788200224372

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    1996

    Utgitt:

    1996

    Utgave:

    1

    Sider:

    325

    Vekt:

    620 gr

    Alder:

    Voksen

    Industriell markedsføring
    Universitetsforl.
    9788200224372

    Haugenboks omtale:

    Willes bok tar utgangspunkt i generell markedsføringsteori og viser hvordan hans konsepter kan benyttes ved markedsføring mot bedriftsvaremarkedet. Boka har også kapitler om markedsplanlegging, salgsledelse og selgerstyring, innkjøpsatferd og internasjonal markedsføring. Med litteraturliste og regis LES MER ter. LES MINDRE Haugenboks omtale Willes bok tar utgangspunkt i generell markedsføringsteori og viser hvordan hans konsepter kan benyttes ved markedsføring mot bedriftsvaremarkedet. Boka har også kapitler om markedsplanlegging, salgsledelse og selgerstyring, innkjøpsatferd og internasjonal markedsføring. Med litteraturliste og register.

    Forlagets omtale:

    Industriell markedsføring i klassisk forstand består i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester fram til institusjonelle kjøpere, der kjøpsatferden antas å være rasjonell. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til LES MER kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er nøkkelord for suksess. Forfatteren tar utgangspunkt i den utvikling som har skjedd i industriell markedsføring som et resultat av de enorme strukturelle endringer som har funnet sted både i samfunnet generelt og innenfor de fleste bransjer i næringslivet. Boka er tilpasset norske forhold og inkluderer nyere teorier innenfor FoU-planlegging, strategisk planlegging (ressursperspektivet) og relasjonsbygging i alle ledd av verdiskapningskjeden. Boken er praktisk orientert med sterk fokus på praktiske planleggingsverktøy. Mange eksempler og figurer gir forståelse av den totale markedsføringsprosessen fra den gode idé til ferdig produkt. LES MINDRE Forlagets omtale Industriell markedsføring i klassisk forstand består i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester fram til institusjonelle kjøpere, der kjøpsatferden antas å være rasjonell. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er nøkkelord for suksess. Forfatteren tar utgangspunkt i den utvikling som har skjedd i industriell markedsføring som et resultat av de enorme strukturelle endringer som har funnet sted både i samfunnet generelt og innenfor de fleste bransjer i næringslivet. Boka er tilpasset norske forhold og inkluderer nyere teorier innenfor FoU-planlegging, strategisk planlegging (ressursperspektivet) og relasjonsbygging i alle ledd av verdiskapningskjeden. Boken er praktisk orientert med sterk fokus på praktiske planleggingsverktøy. Mange eksempler og figurer gir forståelse av den totale markedsføringsprosessen fra den gode idé til ferdig produkt.