Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Industriell markedsføring

    Industriell markedsføring

    Industriell markedsføring

    Industriell markedsføring (konsepter og planlegging i teori og praksis)

    Forfatter Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    299,- Nå 256,-

    ISBN:

    9788200224372

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    1996

    Utgitt:

    1996

    Utgave:

    1

    Sider:

    325

    Vekt:

    620 gr

    Alder:

    Voksen

    Industriell markedsføring
    Universitetsforl.
    9788200224372

    Forlagets omtale:

    Industriell markedsføring består tradisjonelt i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester frem til institusjonelle kjøpere. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er LES MER nøkkelord til suksess. Nyere perspektiver i markedsføring av industrielle varer og tjenester fokuserer på planlegging ved bruk av strukturerte metoder basert på et solid teoretisk fundament. I Industriell markedsføring viser forfatteren at produktutvikling og markedsutvikling er avhengig av hverandre, og han beskriver prosessen fra den gode idé til kommersialisert produkt. I tillegg blir nyere forskningsresultater satt inn i et anvendbart markedsføringsperspektiv. I tillegg til å være en lærebok innen fagområdet industriell markedsføring er boken en praktisk håndbok som gir en innføring i markedsføring generelt. Boken egner seg for bedriftsintern bruk, som individuell lesning og som lærebok ved tekniske og økonomiske høyskoler. Gunnar E. Wille driver sitt eget konsulentselskap Wille Consulting AS. Han er professor II i industriell markedsføring ved Norges teknisk- naturvitenskaplige universitet (NTNU) og har tidligere blant annet vært administrerende direktør i IBM Norge og i Aftenposten. LES MINDRE Forlagets omtale Industriell markedsføring består tradisjonelt i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester frem til institusjonelle kjøpere. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er nøkkelord til suksess. Nyere perspektiver i markedsføring av industrielle varer og tjenester fokuserer på planlegging ved bruk av strukturerte metoder basert på et solid teoretisk fundament. I Industriell markedsføring viser forfatteren at produktutvikling og markedsutvikling er avhengig av hverandre, og han beskriver prosessen fra den gode idé til kommersialisert produkt. I tillegg blir nyere forskningsresultater satt inn i et anvendbart markedsføringsperspektiv. I tillegg til å være en lærebok innen fagområdet industriell markedsføring er boken en praktisk håndbok som gir en innføring i markedsføring generelt. Boken egner seg for bedriftsintern bruk, som individuell lesning og som lærebok ved tekniske og økonomiske høyskoler. Gunnar E. Wille driver sitt eget konsulentselskap Wille Consulting AS. Han er professor II i industriell markedsføring ved Norges teknisk- naturvitenskaplige universitet (NTNU) og har tidligere blant annet vært administrerende direktør i IBM Norge og i Aftenposten.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.