Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Industriell markedsføring

Industriell markedsføring

Industriell markedsføring

Industriell markedsføring (konsepter og planlegging i teori og praksis)

Forfatter Universitetsforl.

Levering 2-6 dager

299,- Nå 256,-

ISBN:

9788200224372

Forlag:

Universitetsforl.

Trykkeår:

1996

Utgitt:

1996

Utgave:

1

Sider:

325

Vekt:

620 gr

Alder:

Voksen

Industriell markedsføring
Universitetsforl.
9788200224372

Forlagets omtale:

Industriell markedsføring består tradisjonelt i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester frem til institusjonelle kjøpere. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er LES MER nøkkelord til suksess. Nyere perspektiver i markedsføring av industrielle varer og tjenester fokuserer på planlegging ved bruk av strukturerte metoder basert på et solid teoretisk fundament. I Industriell markedsføring viser forfatteren at produktutvikling og markedsutvikling er avhengig av hverandre, og han beskriver prosessen fra den gode idé til kommersialisert produkt. I tillegg blir nyere forskningsresultater satt inn i et anvendbart markedsføringsperspektiv. I tillegg til å være en lærebok innen fagområdet industriell markedsføring er boken en praktisk håndbok som gir en innføring i markedsføring generelt. Boken egner seg for bedriftsintern bruk, som individuell lesning og som lærebok ved tekniske og økonomiske høyskoler. Gunnar E. Wille driver sitt eget konsulentselskap Wille Consulting AS. Han er professor II i industriell markedsføring ved Norges teknisk- naturvitenskaplige universitet (NTNU) og har tidligere blant annet vært administrerende direktør i IBM Norge og i Aftenposten. LES MINDRE Forlagets omtale Industriell markedsføring består tradisjonelt i å bringe kapitalvarer, teknologi og tjenester frem til institusjonelle kjøpere. Dette krever arbeidsmåter, metoder og kompetanse som er annerledes enn i konsumvaremarkedsføring. Kjennskap til kjøpsatferd, salgsplanlegging og selgerstyring er nøkkelord til suksess. Nyere perspektiver i markedsføring av industrielle varer og tjenester fokuserer på planlegging ved bruk av strukturerte metoder basert på et solid teoretisk fundament. I Industriell markedsføring viser forfatteren at produktutvikling og markedsutvikling er avhengig av hverandre, og han beskriver prosessen fra den gode idé til kommersialisert produkt. I tillegg blir nyere forskningsresultater satt inn i et anvendbart markedsføringsperspektiv. I tillegg til å være en lærebok innen fagområdet industriell markedsføring er boken en praktisk håndbok som gir en innføring i markedsføring generelt. Boken egner seg for bedriftsintern bruk, som individuell lesning og som lærebok ved tekniske og økonomiske høyskoler. Gunnar E. Wille driver sitt eget konsulentselskap Wille Consulting AS. Han er professor II i industriell markedsføring ved Norges teknisk- naturvitenskaplige universitet (NTNU) og har tidligere blant annet vært administrerende direktør i IBM Norge og i Aftenposten.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.