Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Industrimarkedsføring

    Industrimarkedsføring

    Industrimarkedsføring

    Industrimarkedsføring (markedsundersøkelse, reklame, salg og planlegging, marknadsundersökning, reklam, försäljning och planering)

    Forfatter Tano Aschehoug

    (Bo Bäckman - Forfatter)

    Tano Aschehoug

    (Conny Gustafsson - Forfatter)

    Tano Aschehoug

    (Tomas Hedberg - Forfatter)

    Tano Aschehoug

    (Thomas Nielsen - Forfatter)

    Tano Aschehoug

    Levering 2-6 dager

    229,- Nå 198,-

    ISBN:

    9788251824309

    Forlag:

    Tano Aschehoug

    Trykkeår:

    1988

    Utgitt:

    1988

    Utgave:

    1

    Sider:

    236

    Vekt:

    460 gr

    Alder:

    Voksen

    Industrimarkedsføring
    Tano Aschehoug
    9788251824309

    Haugenboks omtale:

    Industrimarkedsføring eller business to business-markedsføring handler om å nå dem som bruker varer og tjenester på industrielle områder, dem som påvirker beslutninger og dem som til slutt står for selve innkjøpene. Det spesielle ved fremstillingen av emnet er at løsningene er basert på aktuelle for LES MER skningsresultater og teori som så er overført til resultat og handling. De metodene som er behandlet har vist seg å gi gjensidig lønnsomme og varige forbindelser mellom kunde og leverandør. LES MINDRE Haugenboks omtale Industrimarkedsføring eller business to business-markedsføring handler om å nå dem som bruker varer og tjenester på industrielle områder, dem som påvirker beslutninger og dem som til slutt står for selve innkjøpene. Det spesielle ved fremstillingen av emnet er at løsningene er basert på aktuelle forskningsresultater og teori som så er overført til resultat og handling. De metodene som er behandlet har vist seg å gi gjensidig lønnsomme og varige forbindelser mellom kunde og leverandør.