Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Innføring i markedsføringsledelse

    Innføring i markedsføringsledelse

    Innføring i markedsføringsledelse

    Innføring i markedsføringsledelse

    Forfatter Akademika

    På lager - sendes nå ( 10+ stk. )

    498,- Nå 431,-

    ISBN:

    9788232100262

    Forlag:

    Akademika

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Innføring i markedsføringsledelse
    Akademika
    9788232100262

    Forlagets omtale:

    Innføring i markedsføringsledelse dekker grunnprinsippene i markedsføringsledelse. Det viktigste arbeidsverktøyet er markedsplanen, og boken gir en grundig beskrivelse av hva en god markedsplan bør inneholde, og av arbeidsprosessen. Vellykket markedsføringsledelse dreier seg om å utvikle en LES MER effektiv kundeledelse, en effektiv produktledelse og en effektiv merkeledelse. Forfatteren legger vekt på at disse tre ledelsesområdene bør sees i sammenheng i arbeidet med å selge selskapets produkter og tjenester. En slik helhetlig tilnærming innebærer at kunderelasjoner og merkenavn bidrar til produktets verdi. Boken synliggjør også viktigheten av analyser av kunder, markeder og konkurrenter. Grundige og kontinuerlige analyser er en forutsetning for å identifisere hvilke tiltak som gir effekt og langsiktig lønnsomhet. Fred Selnes er professor i strategi og markedsføring ved Høyskolen i Buskerud. LES MINDRE Forlagets omtale Innføring i markedsføringsledelse dekker grunnprinsippene i markedsføringsledelse. Det viktigste arbeidsverktøyet er markedsplanen, og boken gir en grundig beskrivelse av hva en god markedsplan bør inneholde, og av arbeidsprosessen. Vellykket markedsføringsledelse dreier seg om å utvikle en effektiv kundeledelse, en effektiv produktledelse og en effektiv merkeledelse. Forfatteren legger vekt på at disse tre ledelsesområdene bør sees i sammenheng i arbeidet med å selge selskapets produkter og tjenester. En slik helhetlig tilnærming innebærer at kunderelasjoner og merkenavn bidrar til produktets verdi. Boken synliggjør også viktigheten av analyser av kunder, markeder og konkurrenter. Grundige og kontinuerlige analyser er en forutsetning for å identifisere hvilke tiltak som gir effekt og langsiktig lønnsomhet. Fred Selnes er professor i strategi og markedsføring ved Høyskolen i Buskerud.