Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Innovasjonsledelse

    Innovasjonsledelse

    Innovasjonsledelse

    Innovasjonsledelse (ledelse av innovasjon og internt entreprenørskap)

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    499,- Nå 432,-

    ISBN:

    9788245002751

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    286

    Vekt:

    559 gr

    Alder:

    Voksen

    Innovasjonsledelse
    Fagbokforl.
    9788245002751

    Forlagets omtale:

    Boken gir inngående beskrivelser og analyser av radikale innovasjoner og interne innovasjonsprosesser i bestående foretak, og følger innovasjonene fra ideene oppstår til de implementeres og markedsføres. Den bygger på en kombinasjon av forfatterens forskning og en bred gjennomgang av eksisterende, LES MER forskningsbasert innovasjonslitteratur. Forfatteren definerer innovasjoner bredt: både som produkt- og tjenesteutvikling og endringer av forretningsmodeller, organisering og strategi. Kombinasjonen av relevant teori og beskrivelser av god praksis gir innsikt i hvordan organisasjonen kan legge til rette for kreative, omfattende innovasjonsprosesser, og hvordan slike prosesser kan koples til bedriftenes strategiutvikling. Boken passer for studenter ved høgskoler og universiteter i fagene entreprenørskap, endringsledelse og strategi, og for ledere i offentlig virksomhet og privat næringsliv. Martin Gjelsvik har doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole, og har vært forskningsleder ved International Research Institute of Stavanger de ti siste årene. Han praktiserer sine kunnskaper gjennom flere styreverv, blant annet som styreleder i Skagenfondene. LES MINDRE Forlagets omtale Boken gir inngående beskrivelser og analyser av radikale innovasjoner og interne innovasjonsprosesser i bestående foretak, og følger innovasjonene fra ideene oppstår til de implementeres og markedsføres. Den bygger på en kombinasjon av forfatterens forskning og en bred gjennomgang av eksisterende, forskningsbasert innovasjonslitteratur. Forfatteren definerer innovasjoner bredt: både som produkt- og tjenesteutvikling og endringer av forretningsmodeller, organisering og strategi. Kombinasjonen av relevant teori og beskrivelser av god praksis gir innsikt i hvordan organisasjonen kan legge til rette for kreative, omfattende innovasjonsprosesser, og hvordan slike prosesser kan koples til bedriftenes strategiutvikling. Boken passer for studenter ved høgskoler og universiteter i fagene entreprenørskap, endringsledelse og strategi, og for ledere i offentlig virksomhet og privat næringsliv. Martin Gjelsvik har doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole, og har vært forskningsleder ved International Research Institute of Stavanger de ti siste årene. Han praktiserer sine kunnskaper gjennom flere styreverv, blant annet som styreleder i Skagenfondene.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.