Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Innovative organisasjoner

    Innovative organisasjoner

    Innovative organisasjoner

    Innovative organisasjoner (fra idé til faktura)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Bjørn Olsen - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Hanne Stokvik - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå

    449,-

    ISBN:

    9788245014631

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    211

    Alder:

    Voksen

    Innovative organisasjoner
    Fagbokforl.
    9788245014631

    Forlagets omtale:

    Innovative organisasjoner: Fra ide til faktura handler om globalt å skape verdier gjennom ledelse og strategier for kreativitet og innovasjon. Innovasjon uten kreativitet er ikke mulig. Innovasjon og verdiskapning er uløselig forbundet, og kun 1?2 promille av alle nye ideer ender opp som LES MER markedssuksess, eller ideer som betaler seg. Dette bør derfor være en klar forutsetning i innovasjonsstrategier som skal fremme verdiskapning. Det finnes ingen kokebokoppskrift på hvordan organisasjoner kan bli kreative og innovative. Imidlertid kan virksomheter anvende noen grunnleggende prinsipper for å utvikle og fremme kreativitet i organisasjonen. Disse prinsippene blir i denne fagboken diskutert gjennom oppdatert forskning og praksis rundt kreativitet, innovasjon, ledelse og strategi. Innovative organisasjoner: Fra ide til faktura er svært aktuell for bachelor- og masterstudenter som tar innovasjonsorienterte kurs, og for ansatte og ledere i offentlig og privat næringsliv. LES MINDRE Forlagets omtale Innovative organisasjoner: Fra ide til faktura handler om globalt å skape verdier gjennom ledelse og strategier for kreativitet og innovasjon. Innovasjon uten kreativitet er ikke mulig. Innovasjon og verdiskapning er uløselig forbundet, og kun 1?2 promille av alle nye ideer ender opp som markedssuksess, eller ideer som betaler seg. Dette bør derfor være en klar forutsetning i innovasjonsstrategier som skal fremme verdiskapning. Det finnes ingen kokebokoppskrift på hvordan organisasjoner kan bli kreative og innovative. Imidlertid kan virksomheter anvende noen grunnleggende prinsipper for å utvikle og fremme kreativitet i organisasjonen. Disse prinsippene blir i denne fagboken diskutert gjennom oppdatert forskning og praksis rundt kreativitet, innovasjon, ledelse og strategi. Innovative organisasjoner: Fra ide til faktura er svært aktuell for bachelor- og masterstudenter som tar innovasjonsorienterte kurs, og for ansatte og ledere i offentlig og privat næringsliv.