Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Intern kommunikasjon

    Intern kommunikasjon

    Intern kommunikasjon

    Intern kommunikasjon (planlegging og tilrettelegging)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    429,- Nå 371,-

    ISBN:

    9788215011172

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2006

    Utgave:

    4

    Sider:

    328

    Vekt:

    625 gr

    Alder:

    Voksen

    Intern kommunikasjon
    Universitetsforl.
    9788215011172

    Haugenboks omtale:

    Bokas utgangspunkt er at interessen for interninformasjon og behovet for kunnskap om dette øker i takt med kravene om endring og omstilling. Den tar for seg planlegging og tilrettelegging av intern kommunikasjon og gir mange praktiske eksempler. Med litteraturliste og stikkordregister. Haugenboks omtale Bokas utgangspunkt er at interessen for interninformasjon og behovet for kunnskap om dette øker i takt med kravene om endring og omstilling. Den tar for seg planlegging og tilrettelegging av intern kommunikasjon og gir mange praktiske eksempler. Med litteraturliste og stikkordregister.

    Forlagets omtale:

    Dette er en bok for informasjonsmedarbeidere, studenter, ledere, tillitsvalgte, personalansvarlige og alle som har et definert informasjonsansvar i en virksomhet. Med andre ord alle som vil øke sin forståelse for og bedre sin praktiske tilnærming til intern kommunikasjon. Boken handler om hvordan LES MER man kan planlegge og tilrettelegge for god intern kommunikasjon. Den tar utgangspunkt i mottakernes behov for informasjon og dialog, og ser på både formelle og uformelle informasjonskanaler. Boken legger vekt på analyse og strategi, planlegging og evaluering og er spekket med praktiske eksempler fra private og offentlige virksomheter. Denne 4. utgaven er oppdatert i forhold til utvikling i faget, spesielt innen etikk og intern kommunikasjon ved kriser. 4. utgave inneholder også en rekke ferske eksempler på intern kommunikasjon i praksis. LES MINDRE Forlagets omtale Dette er en bok for informasjonsmedarbeidere, studenter, ledere, tillitsvalgte, personalansvarlige og alle som har et definert informasjonsansvar i en virksomhet. Med andre ord alle som vil øke sin forståelse for og bedre sin praktiske tilnærming til intern kommunikasjon. Boken handler om hvordan man kan planlegge og tilrettelegge for god intern kommunikasjon. Den tar utgangspunkt i mottakernes behov for informasjon og dialog, og ser på både formelle og uformelle informasjonskanaler. Boken legger vekt på analyse og strategi, planlegging og evaluering og er spekket med praktiske eksempler fra private og offentlige virksomheter. Denne 4. utgaven er oppdatert i forhold til utvikling i faget, spesielt innen etikk og intern kommunikasjon ved kriser. 4. utgave inneholder også en rekke ferske eksempler på intern kommunikasjon i praksis.