Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse

    Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse

    Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse

    Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse

    Forfatter Fagbokforl.

    (Svein Reisang - Illustratør)

    Fagbokforl.

    (Ane Sjøbu - Oversetter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 7 stk. )

    449,- Nå 224,-

    ISBN:

    9788245006865

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    300

    Vekt:

    630 gr

    Alder:

    Voksen

    Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse
    Fagbokforl.
    9788245006865

    Forlagets omtale:

    Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse behandler rammebetingelser og strategiske beslutninger som møter bedrifter på vei ut i nye markeder og bedrifter som allerede er etablert i andre land og regioner. Temaene boken tar opp, blir stadig viktigere fordi forbrukere, bedrifter og LES MER organisasjoner blir motivert eller tvunget til å forholde seg til tilbydere og konkurrenter på tvers av landegrenser i en globaliserende verden. Digitale medier sammen med større bevissthet globalt om bærekraftig utvikling krever at bedrifter må tenke nytt i forhold til tidligere praksis og tillempe en helhetlig tilnærming til internasjonal markedsføring. Boken trekker inn perspektiver fra både vareorienterte, tjenesteorienterte og reiselivsorienterte virksomheter. Tore Mysen er bokens hovedforfatter. Mysen er professor i markedsføring ved Markedshøyskolen. Han har doktorgrad fra Handelshøyskolen BI, hovedfag i markedsføring og forbrukerspørsmål fra Høyskolen i Buskerud, og er siviløkonom fra BI. Boken har bidrag fra Lars Erling Olsen og Kjersti Ruud Walaas. Lars Erling Olsen er professor og leder Institutt for markedsføring ved Markedshøyskolen. Kjersti Ruud Walaas er høyskolelektor og faglig studieleder i reiselivsledelse ved Markedshøyskolen. LES MINDRE Forlagets omtale Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse behandler rammebetingelser og strategiske beslutninger som møter bedrifter på vei ut i nye markeder og bedrifter som allerede er etablert i andre land og regioner. Temaene boken tar opp, blir stadig viktigere fordi forbrukere, bedrifter og organisasjoner blir motivert eller tvunget til å forholde seg til tilbydere og konkurrenter på tvers av landegrenser i en globaliserende verden. Digitale medier sammen med større bevissthet globalt om bærekraftig utvikling krever at bedrifter må tenke nytt i forhold til tidligere praksis og tillempe en helhetlig tilnærming til internasjonal markedsføring. Boken trekker inn perspektiver fra både vareorienterte, tjenesteorienterte og reiselivsorienterte virksomheter. Tore Mysen er bokens hovedforfatter. Mysen er professor i markedsføring ved Markedshøyskolen. Han har doktorgrad fra Handelshøyskolen BI, hovedfag i markedsføring og forbrukerspørsmål fra Høyskolen i Buskerud, og er siviløkonom fra BI. Boken har bidrag fra Lars Erling Olsen og Kjersti Ruud Walaas. Lars Erling Olsen er professor og leder Institutt for markedsføring ved Markedshøyskolen. Kjersti Ruud Walaas er høyskolelektor og faglig studieleder i reiselivsledelse ved Markedshøyskolen.