Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Internasjonal markedsføring

    Internasjonal markedsføring

    Internasjonal markedsføring

    Internasjonal markedsføring

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    549,- Nå 475,-

    ISBN:

    9788215024790

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    9

    Sider:

    480

    Vekt:

    900 gr

    Alder:

    Voksen

    Internasjonal markedsføring
    Universitetsforl.
    9788215024790

    Forlagets omtale:

    «Internasjonal markedsføring» tar opp bedriftens utfordringer på utemarkedene og presenterer konkrete forslag til hvordan ulike situasjoner bør angripes. Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. I løpet av kort tid er Norges viktigste LES MER handelspartner EU gått inn i resesjon, mens land som Kina, Brasil og India er blitt blant de viktigste aktørene på verdensmarkedet. Dette er bakteppet for "Internasjonal markedsføring". Boken er rikt illustrert ved hjelp av praktiske eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave av denne klassiske læreboken har vært gjenstand for en generell oppdatering, og blant annet kritiske suksessfaktorer i internasjonal strategiutvikling er viet større plass. "Internasjonal markedsføring" henvender seg til: * studenter på universitets- og høyskolenivå * praktikere fra næringslivet som ønsker støtte i utviklingen av bedriftens internasjonale markedsstrategi * politikere, embetsmenn og ansatte i forvaltningen som ønsker å forstå hva som styrer bedriftenes internasjonale strategiutvikling LES MINDRE Forlagets omtale «Internasjonal markedsføring» tar opp bedriftens utfordringer på utemarkedene og presenterer konkrete forslag til hvordan ulike situasjoner bør angripes. Siden 1980-tallet har utviklingen gått i retning av en globalisert og mer integrert verden. I løpet av kort tid er Norges viktigste handelspartner EU gått inn i resesjon, mens land som Kina, Brasil og India er blitt blant de viktigste aktørene på verdensmarkedet. Dette er bakteppet for "Internasjonal markedsføring". Boken er rikt illustrert ved hjelp av praktiske eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave av denne klassiske læreboken har vært gjenstand for en generell oppdatering, og blant annet kritiske suksessfaktorer i internasjonal strategiutvikling er viet større plass. "Internasjonal markedsføring" henvender seg til: * studenter på universitets- og høyskolenivå * praktikere fra næringslivet som ønsker støtte i utviklingen av bedriftens internasjonale markedsstrategi * politikere, embetsmenn og ansatte i forvaltningen som ønsker å forstå hva som styrer bedriftenes internasjonale strategiutvikling