Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Karaokekapitalismen ; Funky business : med talent danser kapitalen

    Karaokekapitalismen ; Funky business : med talent danser kapitalen

    Karaokekapitalismen ; Funky business : med talent danser kapitalen

    Karaokekapitalismen ; Funky business : med talent danser kapitalen (ledelse for menneskeheten)

    Forfatter Universitetsforl.

    (Kjell A. Nordström - Forfatter)

    Universitetsforl.

    (Alexander Leborg - Oversetter)

    Universitetsforl.

    (Sølvi Lillejord - Oversetter)

    Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    379,- Nå 328,-

    ISBN:

    9788215010267

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2006

    Utgitt:

    2006

    Utgave:

    1

    Vekt:

    850 gr

    Alder:

    Voksen

    Karaokekapitalismen ; Funky business : med talent danser kapitalen
    Universitetsforl.
    9788215010267

    Haugenboks omtale:

    Karaokekapitalismen: I karaokekapitalismens verden er dette valget: kopier de andre eller lag din egen framtid! Forfatterne ønsker å formidle at man ikke skal imitere, men være nyskapende. De hevder at managing for mankind betyr å bringe mening inn i markedet og personifisering av produktene. Boken LES MER lærer oss hvordan vi kan konkurrere på kompetanse, skape en kapitalisme med karakter og ha et godt liv samtidig som vi har et levebrød. Har litteraturliste. Funky business: I boken lanserer forfatterne et manifest for vår tids forretningsliv; en motgift mot enfoldig tenkning. De mener at det må tenkes nytt, og det du har lært tidligere må du glemme. Du skal ikke overlate til politikere og direktører å forstå og tolke drivkreftene bak morgendagens samfunn. LES MINDRE Haugenboks omtale Karaokekapitalismen: I karaokekapitalismens verden er dette valget: kopier de andre eller lag din egen framtid! Forfatterne ønsker å formidle at man ikke skal imitere, men være nyskapende. De hevder at managing for mankind betyr å bringe mening inn i markedet og personifisering av produktene. Boken lærer oss hvordan vi kan konkurrere på kompetanse, skape en kapitalisme med karakter og ha et godt liv samtidig som vi har et levebrød. Har litteraturliste. Funky business: I boken lanserer forfatterne et manifest for vår tids forretningsliv; en motgift mot enfoldig tenkning. De mener at det må tenkes nytt, og det du har lært tidligere må du glemme. Du skal ikke overlate til politikere og direktører å forstå og tolke drivkreftene bak morgendagens samfunn.