Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Konflikter på jobben

    Konflikter på jobben

    Konflikter på jobben

    Konflikter på jobben (løsning og læring)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    349,-

    ISBN:

    9788205491878

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    151

    Vekt:

    374 gr

    Alder:

    Voksen

    Konflikter på jobben
    Gyldendal akademisk
    9788205491878

    Forlagets omtale:

    Hvorfor er så få virksomheter opptatt av å bygge en konstruktiv konflikt og samarbeidskultur? - Hvorfor er det viktig å skille mellom såkalt uenighet og konflikt - Hvorfor er konflikt som ressurs underkommunisert i organisasjons- og ledelseslitteratur? - Hvorfor lærer vi ikke systematisk av LES MER de konflikter vi har erfart? Gjennom praktiske eksempler og teori viser forfatteren hvordan forholdet mellom læring og konflikt kan forstås. Han drøfter også hvordan slik innsikt kan brukes for å tilrettelegge for konstruktive utviklingsprosesser, for konfliktløsningen og for den enkeltes læring. Her er det også innspill om hvordan hensiktsmessig konflikt- og forhandlingskultur kan utvikles i organisasjoner. LES MINDRE Forlagets omtale Hvorfor er så få virksomheter opptatt av å bygge en konstruktiv konflikt og samarbeidskultur? - Hvorfor er det viktig å skille mellom såkalt uenighet og konflikt - Hvorfor er konflikt som ressurs underkommunisert i organisasjons- og ledelseslitteratur? - Hvorfor lærer vi ikke systematisk av de konflikter vi har erfart? Gjennom praktiske eksempler og teori viser forfatteren hvordan forholdet mellom læring og konflikt kan forstås. Han drøfter også hvordan slik innsikt kan brukes for å tilrettelegge for konstruktive utviklingsprosesser, for konfliktløsningen og for den enkeltes læring. Her er det også innspill om hvordan hensiktsmessig konflikt- og forhandlingskultur kan utvikles i organisasjoner.