Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Kultur og turistattraksjoner

    Kultur og turistattraksjoner

    Kultur og turistattraksjoner

    Kultur og turistattraksjoner (jakten på det norske, jakten på opplevelser)

    Forfatter Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    339,- Nå 293,-

    ISBN:

    9788215005829

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    194

    Vekt:

    345 gr

    Alder:

    Voksen

    Kultur og turistattraksjoner
    Universitetsforl.
    9788215005829

    Haugenboks omtale:

    Boka tar for seg populære turistattraksjoner i Norge i dag, og ser på hva de formidler. I tillegg inneholder den modeller og teorier om markedsføring, organisering og tilrettelegging av attraksjoner. Boka er rettet mot reiselivsstudenter og andre aktører innenfor reiselivsnæringen. Med oppgaver til LES MER hvert kapittel, litteraturliste og stikkordsregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka tar for seg populære turistattraksjoner i Norge i dag, og ser på hva de formidler. I tillegg inneholder den modeller og teorier om markedsføring, organisering og tilrettelegging av attraksjoner. Boka er rettet mot reiselivsstudenter og andre aktører innenfor reiselivsnæringen. Med oppgaver til hvert kapittel, litteraturliste og stikkordsregister.

    Forlagets omtale:

    I den vestlige verden bruker folk stadig mer penger på fritid og opplevelser. Samtidig spiller attraksjoner generelt og kulturattraksjoner spesielt en stadig større rolle i dagens reiseliv. Sommeren 2005 var det over 6 millioner gjester ved de 20 mest besøkte norske kulturbaserte attraksjonene. LES MER Men hvilken historie og hvilket bilde er det vi egentlig formidler gjennom våre turistattraksjoner? Hva er egentlig det norske? Hva etterspør de utenlandske turistene? Hvordan tilrettelegge kulturbaserte attraksjoner? Hvordan er forholdet mellom kultur og turisme? Dette er blant temaene som behandles i denne boken som henvender seg til studenter ved reiseliv- og kulturstudier, så vel som alle som jobber med å utvikle og tilrettelegge turistattraksjoner. LES MINDRE Forlagets omtale I den vestlige verden bruker folk stadig mer penger på fritid og opplevelser. Samtidig spiller attraksjoner generelt og kulturattraksjoner spesielt en stadig større rolle i dagens reiseliv. Sommeren 2005 var det over 6 millioner gjester ved de 20 mest besøkte norske kulturbaserte attraksjonene. Men hvilken historie og hvilket bilde er det vi egentlig formidler gjennom våre turistattraksjoner? Hva er egentlig det norske? Hva etterspør de utenlandske turistene? Hvordan tilrettelegge kulturbaserte attraksjoner? Hvordan er forholdet mellom kultur og turisme? Dette er blant temaene som behandles i denne boken som henvender seg til studenter ved reiseliv- og kulturstudier, så vel som alle som jobber med å utvikle og tilrettelegge turistattraksjoner.