Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Kulturelt entreprenørskap

    Kulturelt entreprenørskap

    Kulturelt entreprenørskap

    Kulturelt entreprenørskap

    Levering 2-6 dager

    409,- Nå 354,-

    ISBN:

    9788245007732

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2009

    Utgitt:

    2009

    Utgave:

    1

    Sider:

    244

    Vekt:

    462 gr

    Alder:

    Voksen

    Kulturelt entreprenørskap
    Fagbokforl.
    9788245007732

    Forlagets omtale:

    Kulturentreprenører jobber oftest innenfor kreative industrier. Det kulturelle entreprenørskapet er preget av tette koplinger mellom kultur og næring og av estetisk snarere enn materielt forbruk. Både samfunnsplanleggere og forskere har i den senere tid rettet søkelyset mot kulturelt LES MER entreprenørskap. Kulturentreprenørene blir gjerne sett på som redningen for en positiv næringsutvikling i det senmoderne samfunnet. Boken går tett inn på ulike kategorier «kulturentreprenører» og analyserer hvordan deres arbeidshverdag er, på hvilke måter den gir mening, og hva som motiverer for et slikt risikofylt yrkesvalg. Denne boken er et resultat av et større forskningsprosjekt om kulturelt entreprenørskap, gjennomført av en forskergruppe ved Høgskolen i Telemark og Telemarksforsking. LES MINDRE Forlagets omtale Kulturentreprenører jobber oftest innenfor kreative industrier. Det kulturelle entreprenørskapet er preget av tette koplinger mellom kultur og næring og av estetisk snarere enn materielt forbruk. Både samfunnsplanleggere og forskere har i den senere tid rettet søkelyset mot kulturelt entreprenørskap. Kulturentreprenørene blir gjerne sett på som redningen for en positiv næringsutvikling i det senmoderne samfunnet. Boken går tett inn på ulike kategorier «kulturentreprenører» og analyserer hvordan deres arbeidshverdag er, på hvilke måter den gir mening, og hva som motiverer for et slikt risikofylt yrkesvalg. Denne boken er et resultat av et større forskningsprosjekt om kulturelt entreprenørskap, gjennomført av en forskergruppe ved Høgskolen i Telemark og Telemarksforsking.