Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Kulturforståelse for næringslivet

    Kulturforståelse for næringslivet

    Kulturforståelse for næringslivet

    Kulturforståelse for næringslivet (innføring i tverrkulturell kommunikasjon og ledelse)

    Forfatter Cappelen akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    379,- Nå 328,-

    ISBN:

    9788202317263

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2010

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    136

    Vekt:

    203 gr

    Alder:

    Voksen

    Kulturforståelse for næringslivet
    Cappelen akademisk
    9788202317263

    Haugenboks omtale:

    Denne boken gir en innføring i tverrkulturell kommunikasjon og ledelse for praktikere i næringsliv, offentlig sektor og frivillige organisasjoner. Hvert kapittel avsluttes med sammendrag og oppgaver. Haugenboks omtale Denne boken gir en innføring i tverrkulturell kommunikasjon og ledelse for praktikere i næringsliv, offentlig sektor og frivillige organisasjoner. Hvert kapittel avsluttes med sammendrag og oppgaver.

    Forlagets omtale:

    Denne boken gir en konsis innføring i tverrkulturell kommunikasjon og ledelse for praktikere i næringsliv, offentlig sektor og frivillige organisasjoner. Har du behov for en god «verktøykasse» for konstruktiv håndtering av kulturforskjeller, er dette boken for deg. I globaliseringens tidsalder LES MER innvirker kulturforskjeller på nær sagt alle sider ved forretningsutvikling, organisasjon og ledelse. Kulturforståelse og tverrkulturell ledelse er nøkkelen til suksess på den internasjonale arena. Global markedsføring krever tilpasning til kundenes kulturelle preferanser. Vellykkede oppkjøp og sammenslåinger forutsetter integrasjon av organisasjonskulturer. Effektive og tilpasningsdyktige organisasjoner bygger på kraften i kulturelt mangfold. Og samfunnsansvar krever kulturinnsikt og evne til kommunikasjon på tvers av sektorer og organisasjonskulturer. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken gir en konsis innføring i tverrkulturell kommunikasjon og ledelse for praktikere i næringsliv, offentlig sektor og frivillige organisasjoner. Har du behov for en god «verktøykasse» for konstruktiv håndtering av kulturforskjeller, er dette boken for deg. I globaliseringens tidsalder innvirker kulturforskjeller på nær sagt alle sider ved forretningsutvikling, organisasjon og ledelse. Kulturforståelse og tverrkulturell ledelse er nøkkelen til suksess på den internasjonale arena. Global markedsføring krever tilpasning til kundenes kulturelle preferanser. Vellykkede oppkjøp og sammenslåinger forutsetter integrasjon av organisasjonskulturer. Effektive og tilpasningsdyktige organisasjoner bygger på kraften i kulturelt mangfold. Og samfunnsansvar krever kulturinnsikt og evne til kommunikasjon på tvers av sektorer og organisasjonskulturer.