Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Kultursponsing

    Kultursponsing

    Kultursponsing

    Kultursponsing

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Sophie Hofplass - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788205315860

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    236

    Vekt:

    449 gr

    Alder:

    Voksen

    Kultursponsing
    Gyldendal akademisk
    9788205315860

    Haugenboks omtale:

    Boken handler om sponsorfeltet i Norge. Forfatterne ser blant annet på hvilke kulturformer bedriftene helst sponser, hva som er de generelle holdningene til sponsing og hvordan kulturlivet egner seg som sponsorobjekt. Boken egner seg for studenter, kultursjefer, markedsførere, kunstnere med flere. H LES MER ar litteraturliste og stikkordsliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken handler om sponsorfeltet i Norge. Forfatterne ser blant annet på hvilke kulturformer bedriftene helst sponser, hva som er de generelle holdningene til sponsing og hvordan kulturlivet egner seg som sponsorobjekt. Boken egner seg for studenter, kultursjefer, markedsførere, kunstnere med flere. Har litteraturliste og stikkordsliste.

    Forlagets omtale:

    Internasjonalt har sponsing vært i sterk vekst de siste tiårene. I Norge har halvparten av norske bedrifter sponset kulturlivet, og ca 70 prosent av profesjonelle kulturaktører har mottatt private sponsorpenger. Kultursponsing har definitivt kommet for å bli. Denne boken tar for seg sponsorfeltet i LES MER Norge: Hvilke kulturformer foretrekker bedriftene å sponse? Hva er norske bedrifters motiver for å sponse kulturen? Hva er kulturlivets holdninger til sponsing? Boken setter søkelyset på markedsføringsaspektet ved sponsoraktivitetene: Hvordan bruker bedriftene sponsing som markedsføringsstrategi? Hvordan egner kulturlivet seg som sponsorobjekt? Hvordan kan bedriftene måle om de ønskede effektene er oppnådd? Hva er kulturlivets styrker og svakheter i et kultursamarbeid? Boken retter seg mot alle som beskjeftiger seg med og interesserer seg for fenomenet kultursponsing; studenter, kultursjefer, produsenter, festivalarrangører, markedsførere, museumsledere og kunstnere. LES MINDRE Forlagets omtale Internasjonalt har sponsing vært i sterk vekst de siste tiårene. I Norge har halvparten av norske bedrifter sponset kulturlivet, og ca 70 prosent av profesjonelle kulturaktører har mottatt private sponsorpenger. Kultursponsing har definitivt kommet for å bli. Denne boken tar for seg sponsorfeltet i Norge: Hvilke kulturformer foretrekker bedriftene å sponse? Hva er norske bedrifters motiver for å sponse kulturen? Hva er kulturlivets holdninger til sponsing? Boken setter søkelyset på markedsføringsaspektet ved sponsoraktivitetene: Hvordan bruker bedriftene sponsing som markedsføringsstrategi? Hvordan egner kulturlivet seg som sponsorobjekt? Hvordan kan bedriftene måle om de ønskede effektene er oppnådd? Hva er kulturlivets styrker og svakheter i et kultursamarbeid? Boken retter seg mot alle som beskjeftiger seg med og interesserer seg for fenomenet kultursponsing; studenter, kultursjefer, produsenter, festivalarrangører, markedsførere, museumsledere og kunstnere.