Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Kunsten å selge

    Kunsten å selge

    Kunsten å selge

    Kunsten å selge (etablere, beholde og utvikle salgsrelasjoner)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    Levering 2-6 dager

    539,- Nå 466,-

    ISBN:

    9788202380045

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    5

    Sider:

    379

    Vekt:

    723 gr

    Alder:

    Voksen

    Kunsten å selge
    Cappelen Damm akademisk
    9788202380045

    Haugenboks omtale:

    Dette er en håndbok for studenter, selgere og ledere. Sentrale temaer er bl.a hvordan lære å selge under skiftende markeder, sammenheng mellom salg og markedsføring, utnyttelse av IT og teleteknologi og planlegging, styring og kontroll. Har litteraturliste. Haugenboks omtale Dette er en håndbok for studenter, selgere og ledere. Sentrale temaer er bl.a hvordan lære å selge under skiftende markeder, sammenheng mellom salg og markedsføring, utnyttelse av IT og teleteknologi og planlegging, styring og kontroll. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Dette er femte utgave av Kunsten å selge, en bok bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen LES MER salg og relasjonsbygging. Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring. Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere. Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken: «Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende "Kunsten å selge" i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.» LES MINDRE Forlagets omtale Dette er femte utgave av Kunsten å selge, en bok bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging. Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring. Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere. Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken: «Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende "Kunsten å selge" i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.»

    Emner: Salgsteknikk