Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Legendarisk service

    Legendarisk service

    Legendarisk service

    Legendarisk service (nøkkelen er å bry seg)

    Forfatter Adekvat Info

    (Kathy Cuff - Medforfatter)

    Adekvat Info

    (Vicki Halsey - Medforfatter)

    Adekvat Info

    (Thomas Hansen - Oversetter)

    Adekvat Info

    Levering 2-6 dager

    299,- Nå 256,-

    ISBN:

    9788276912258

    Forlag:

    Adekvat Info

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    177

    Vekt:

    268 gr

    Alder:

    Voksen

    Legendarisk service
    Adekvat Info
    9788276912258

    Forlagets omtale:

    God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for. Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall. Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres LES MER "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte. De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er: I - Ideal service (Ideell service) C - Culture of service (Servicekultur) A - Attentiveness (Oppmerksomhet) R - Responsiveness (Forståelse) E - Empowerment (Autonomi) LES MINDRE Forlagets omtale God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for. Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall. Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte. De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er: I - Ideal service (Ideell service) C - Culture of service (Servicekultur) A - Attentiveness (Oppmerksomhet) R - Responsiveness (Forståelse) E - Empowerment (Autonomi)

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.