Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Legendarisk service

    Legendarisk service

    Legendarisk service

    Legendarisk service (nøkkelen er å bry seg)

    Forfatter Adekvat Info

    (Kathy Cuff - Medforfatter)

    Adekvat Info

    (Vicki Halsey - Medforfatter)

    Adekvat Info

    (Thomas Hansen - Oversetter)

    Adekvat Info

    Levering 2-6 dager

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788276912258

    Forlag:

    Adekvat Info

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    177

    Vekt:

    268 gr

    Alder:

    Voksen

    Legendarisk service
    Adekvat Info
    9788276912258

    Forlagets omtale:

    God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for. Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall. Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres LES MER "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte. De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er: I - Ideal service (Ideell service) C - Culture of service (Servicekultur) A - Attentiveness (Oppmerksomhet) R - Responsiveness (Forståelse) E - Empowerment (Autonomi) LES MINDRE Forlagets omtale God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for. Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall. Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte. De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er: I - Ideal service (Ideell service) C - Culture of service (Servicekultur) A - Attentiveness (Oppmerksomhet) R - Responsiveness (Forståelse) E - Empowerment (Autonomi)