Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Leksjoner i markedsvitenskap

Leksjoner i markedsvitenskap

Leksjoner i markedsvitenskap

Leksjoner i markedsvitenskap

På lager - sendes nå ( 1 stk. )

445,- Nå 380,-

ISBN:

9788279352969

Forlag:

Abstrakt

Trykkeår:

2010

Utgitt:

2010

Utgave:

1

Sider:

355

Vekt:

590 gr

Alder:

Voksen

Leksjoner i markedsvitenskap
Abstrakt
9788279352969

Haugenboks omtale:

Denne boken formidler akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Hovedtemaene er undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Den tar blant annet for seg effekten av produktplasseringer, reklamens histor LES MER ie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Med litteraturlister. LES MINDRE Haugenboks omtale Denne boken formidler akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Hovedtemaene er undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Den tar blant annet for seg effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Med litteraturlister.

Forlagets omtale:

Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og LES MER styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.