Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Leksjoner i markedsvitenskap

    Leksjoner i markedsvitenskap

    Leksjoner i markedsvitenskap

    Leksjoner i markedsvitenskap

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    445,- Nå 385,-

    ISBN:

    9788279352969

    Forlag:

    Abstrakt

    Trykkeår:

    2010

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    355

    Vekt:

    590 gr

    Alder:

    Voksen

    Leksjoner i markedsvitenskap
    Abstrakt
    9788279352969

    Haugenboks omtale:

    Denne boken formidler akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Hovedtemaene er undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Den tar blant annet for seg effekten av produktplasseringer, reklamens histor LES MER ie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Med litteraturlister. LES MINDRE Haugenboks omtale Denne boken formidler akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Hovedtemaene er undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Den tar blant annet for seg effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Med litteraturlister.

    Forlagets omtale:

    Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og LES MER styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.