Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring for reiselivet

    Markedsføring for reiselivet

    Markedsføring for reiselivet

    Markedsføring for reiselivet

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Tom Rosendahl - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    459,- Nå 397,-

    ISBN:

    9788202198565

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2010

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    1

    Sider:

    367

    Vekt:

    688 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsføring for reiselivet
    Cappelen akademisk
    9788202198565

    Forlagets omtale:

    Markedsføring for reiselivet er først og fremst tilpasset studier og kurs på høyskole- og universitetsnivå. Samtidig kan boken også benyttes i annen grunnopplæring i reiselivsmarkedsføring, som faget gjerne kalles. Trolig vil mange som jobber i den dynamiske reiselivssektoren, også kunne dra LES MER veksler på stoffet. Det er lagt stor vekt på å strukturere et omfattende stoff. Så langt som mulig følges arbeidsgangen i en planleggingssammenheng. Videre belyses sammenhenger i teksten ved hjelp av grundige forklaringer og instruktive modeller. Det er også lagt vekt på å henvise til fordypningsstoff og anerkjente teoretiske (og praktiske) faglige bidrag. Boken berører også viktige deler av det moderne informasjons-, kommunikasjons- og kompetanse-samfunnet: Kommunikasjon i vid forstand, reiseliv, transport, samarbeid og relasjonsutvikling, kompetansebygging, markedsføring og handel, samt informasjonsutveksling og forskning i tverrfaglige miljøer. Her inngår viktige aktører som store internasjonale transport- og reiselivskonserner, annonsører, internasjonale reisebyråer, nasjonale og globale institutter, offentlige organisasjoner, bank- og finansaktører, store hotellkjeder, lokale og globaliserte massemedier, forsknings- og konsulentorganisasjoner, kulturinstitusjoner, lokale kafeer, stavkirker, storbyer, vill og uberørt natur og naturligvis målgrupper i et mangfold av kulturer. Et sammensatt og komplisert fagområde er forsøkt fremstilt så enkelt som mulig. Vi hører gjerne fra deg om vi har lykkes i dette. Som et ledd i dette arbeidet har vi brukt mye tid på å finne praktiske eksempler som belyser teoriene. Har man mangelfulle kunnskaper i markedsføring, er det nyttig å lese en innføringsbok i faget parallelt med denne boken. Bokanmeldelse LES MINDRE Forlagets omtale Markedsføring for reiselivet er først og fremst tilpasset studier og kurs på høyskole- og universitetsnivå. Samtidig kan boken også benyttes i annen grunnopplæring i reiselivsmarkedsføring, som faget gjerne kalles. Trolig vil mange som jobber i den dynamiske reiselivssektoren, også kunne dra veksler på stoffet. Det er lagt stor vekt på å strukturere et omfattende stoff. Så langt som mulig følges arbeidsgangen i en planleggingssammenheng. Videre belyses sammenhenger i teksten ved hjelp av grundige forklaringer og instruktive modeller. Det er også lagt vekt på å henvise til fordypningsstoff og anerkjente teoretiske (og praktiske) faglige bidrag. Boken berører også viktige deler av det moderne informasjons-, kommunikasjons- og kompetanse-samfunnet: Kommunikasjon i vid forstand, reiseliv, transport, samarbeid og relasjonsutvikling, kompetansebygging, markedsføring og handel, samt informasjonsutveksling og forskning i tverrfaglige miljøer. Her inngår viktige aktører som store internasjonale transport- og reiselivskonserner, annonsører, internasjonale reisebyråer, nasjonale og globale institutter, offentlige organisasjoner, bank- og finansaktører, store hotellkjeder, lokale og globaliserte massemedier, forsknings- og konsulentorganisasjoner, kulturinstitusjoner, lokale kafeer, stavkirker, storbyer, vill og uberørt natur og naturligvis målgrupper i et mangfold av kulturer. Et sammensatt og komplisert fagområde er forsøkt fremstilt så enkelt som mulig. Vi hører gjerne fra deg om vi har lykkes i dette. Som et ledd i dette arbeidet har vi brukt mye tid på å finne praktiske eksempler som belyser teoriene. Har man mangelfulle kunnskaper i markedsføring, er det nyttig å lese en innføringsbok i faget parallelt med denne boken. Bokanmeldelse