Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Markedsføring for reiselivet

    Markedsføring for reiselivet

    Markedsføring for reiselivet

    Markedsføring for reiselivet

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Tom Rosendahl - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    459,- Nå 397,-

    ISBN:

    9788202198565

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2001

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    1

    Sider:

    367

    Vekt:

    688 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsføring for reiselivet
    Cappelen akademisk
    9788202198565

    Haugenboks omtale:

    Boka gir en moderne innføring i faget reiselivsmarkedsføring. Den har fokus på to overordnede problemstillinger som markedsførere i reiselivsnæringen må forholde seg til. For det første må de forstå hvilke forhold som påvirker lønnsomheten, som kunder, konkurrenter, samarbeidspartnere i distribusjon LES MER ene og andre markedsaktører. For det andre må de utvikle tiltak for å påvirke og tilpasse seg forhold som påvirker virksomheten, og som fremtidige markedsbeslutninger dermed er underlagt. Markedsføringsteorien er søkt belyst gjennom eksempler og diskusjoner med utgangspunkt i kjente reiselivsbedrifter og destinasjoner. Har register og litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka gir en moderne innføring i faget reiselivsmarkedsføring. Den har fokus på to overordnede problemstillinger som markedsførere i reiselivsnæringen må forholde seg til. For det første må de forstå hvilke forhold som påvirker lønnsomheten, som kunder, konkurrenter, samarbeidspartnere i distribusjonene og andre markedsaktører. For det andre må de utvikle tiltak for å påvirke og tilpasse seg forhold som påvirker virksomheten, og som fremtidige markedsbeslutninger dermed er underlagt. Markedsføringsteorien er søkt belyst gjennom eksempler og diskusjoner med utgangspunkt i kjente reiselivsbedrifter og destinasjoner. Har register og litteraturliste.