Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring på bedriftsmarkedet

Markedsføring på bedriftsmarkedet

Markedsføring på bedriftsmarkedet

Markedsføring på bedriftsmarkedet

Forfatter Universitetsforl.

(Erik B. Nes - Forfatter)

Universitetsforl.

(Jon Bingen Sande - Forfatter)

Universitetsforl.

På lager - sendes nå ( 3 stk. )

549,- Nå 469,-

ISBN:

9788215026534

Forlag:

Universitetsforl.

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2016

Utgave:

4

Sider:

496

Vekt:

910 gr

Alder:

Voksen

Markedsføring på bedriftsmarkedet
Universitetsforl.
9788215026534

Forlagets omtale:

Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester.Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring LES MER blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren. Denne 4. utgaven er fullstendig revidert og oppdatert. I tillegg inneholder den to nye kapitler som handler om verdiskaping, verdikapring og problemløsing i B2B-relasjoner. Boken er skrevet for studenter som tar kurs som innenfor salg, markedsføring og relasjoner mellom bedrifter. Den er også meget godt egnet for ledere, markedsførere og selgere som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder eller leverandører. Boken er bygget opp slik at den både er egnet som introduksjonsbok, samtidig som den går i dybden i de mest sentrale temaene og dermed også er velegnet for viderekommende. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester.Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren. Denne 4. utgaven er fullstendig revidert og oppdatert. I tillegg inneholder den to nye kapitler som handler om verdiskaping, verdikapring og problemløsing i B2B-relasjoner. Boken er skrevet for studenter som tar kurs som innenfor salg, markedsføring og relasjoner mellom bedrifter. Den er også meget godt egnet for ledere, markedsførere og selgere som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder eller leverandører. Boken er bygget opp slik at den både er egnet som introduksjonsbok, samtidig som den går i dybden i de mest sentrale temaene og dermed også er velegnet for viderekommende.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.