Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

    Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

    Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

    Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 5 stk. )

    549,- Nå 469,-

    ISBN:

    9788245016451

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    2

    Sider:

    373

    Vekt:

    796 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-fagene

    Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
    Fagbokforl.
    9788245016451

    Forlagets omtale:

    Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og LES MER ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettside www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes er utdannet siviløkonom ved NHH. Han underviser i LØM-emnet ved Bergen tekniske fagskole. Han har tidligere utgitt Organisasjon og ledelse for teknisk fagskole (med Ole-Jacob Møklebust). LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettside www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes er utdannet siviløkonom ved NHH. Han underviser i LØM-emnet ved Bergen tekniske fagskole. Han har tidligere utgitt Organisasjon og ledelse for teknisk fagskole (med Ole-Jacob Møklebust).

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.