Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Markedsføringsboka

    Markedsføringsboka

    Markedsføringsboka

    Markedsføringsboka

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    (Malin Sundström - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Björn Wallin - Illustratør)

    Cappelen Damm akademisk

    (Inger Sverreson Holmes - Oversetter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Lisa Vesterås - Oversetter)

    Cappelen Damm akademisk

    Levering 2-6 dager

    599,- Nå 518,-

    ISBN:

    9788202399269

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    368

    Vekt:

    830 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsføringsboka
    Cappelen Damm akademisk
    9788202399269

    Forlagets omtale:

    Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig, ofte ved å benytte nordiske eksempler. LES MER Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler. I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag - og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet. Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver. Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011). Det vil på sikt bli utviklet en tilhørende nettressurs, med fordypningsmateriale og tilleggskomponenter som blant annet case og intervjuer samt eksamensrelevante øvingsoppgaver for studentene. LES MINDRE Forlagets omtale Markedsføringsboka er en grunnleggende innføringsbok i markedsføring. Boka hviler på en stødig teoretisk grunn, og er i sin form moderne, praktisk, rikt illustrert og oversiktlig. Hvordan markedsføringens ulike deler henger sammen blir forklart grundig, ofte ved å benytte nordiske eksempler. Temaene i boka dekker kravene for kurset Markedsføring i NRØAs rammeplan for bachelor i økonomi og administrasjon. Den norske utgaven har blitt tilpasset norske forhold, lover og regler. I Markedsføringsboka kan man følge markedsføreren Ida som jobber i en fiktiv bedrift. Leseren blir kjent med de problemene hun støter på i sin arbeidshverdag - og hvordan hun velger å løse disse. Ved hjelp av karakteren Ida blir det abstrakte konkret, gjennom at leseren får se hvordan hun benytter sin kjennskap til grunnleggende teori for å løse problemstillinger i en krevende virkelighet. Markedsføringsboka er en komplett og moderne lærebok med alt det en student på grunnleggende nivå behøver. Boka er en oversettelse av den svenske Marknadsföringsboken (Studentlitteratur, 2011). Det vil på sikt bli utviklet en tilhørende nettressurs, med fordypningsmateriale og tilleggskomponenter som blant annet case og intervjuer samt eksamensrelevante øvingsoppgaver for studentene.