Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen

    Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen

    Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen

    Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen (verdiskaping og markedsføring)

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    529,- Nå 458,-

    ISBN:

    9788245009262

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    460

    Vekt:

    874 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen
    Fagbokforl.
    9788245009262

    Forlagets omtale:

    Reiselivsproduktet oppstår i møtet mellom mennesker. I samhandlingen mellom mennesker oppfylles forventningene til reiselivsproduktet. Det er dette som er basis for den verdiskapningen markedsføring av reiselivstjenester skal legge til rette for. Et grunnleggende premiss for denne boken er at LES MER verdiene blir skapt i møtet mellom kunden og den ansatte i reiselivsbedriften. Boken gir en grunnleggende innføring i markedsføring av tjenester generelt og markedsføring av reiselivstjenester spesielt. Den forener anerkjente metoder fra markedsføringsfaget med moderne metoder basert på nyere forskning. Spesielt vektlegger boken den servicedominerte tenkemåten og hvor viktig reiselivsbedriftens ressurser, både menneskelige og materielle, er internt og eksternt. Boken er rikt illustrert med eksempler fra norsk reiseliv. Kristen Albert Ellingsen er førstelektor i markedsføring og serviceledelsesfag ved UiT - Norges arktiske universitet, Handelshøgskolen i Tromsø. Han er også tilknyttet Markedshøyskolen. Ellingsen har arbeidet spesielt med problemstillinger knyttet til markedsorientering, strategi og service- og kvalitetsledelse med utgangspunkt i reiselivet som empiriområde. Han har bred erfaring fra ulike former for undervisning og opplæringsprogrammer ved flere universitet og høyskoler, samt ledelseserfaring og styreerfaring fra næringslivet. LES MINDRE Forlagets omtale Reiselivsproduktet oppstår i møtet mellom mennesker. I samhandlingen mellom mennesker oppfylles forventningene til reiselivsproduktet. Det er dette som er basis for den verdiskapningen markedsføring av reiselivstjenester skal legge til rette for. Et grunnleggende premiss for denne boken er at verdiene blir skapt i møtet mellom kunden og den ansatte i reiselivsbedriften. Boken gir en grunnleggende innføring i markedsføring av tjenester generelt og markedsføring av reiselivstjenester spesielt. Den forener anerkjente metoder fra markedsføringsfaget med moderne metoder basert på nyere forskning. Spesielt vektlegger boken den servicedominerte tenkemåten og hvor viktig reiselivsbedriftens ressurser, både menneskelige og materielle, er internt og eksternt. Boken er rikt illustrert med eksempler fra norsk reiseliv. Kristen Albert Ellingsen er førstelektor i markedsføring og serviceledelsesfag ved UiT - Norges arktiske universitet, Handelshøgskolen i Tromsø. Han er også tilknyttet Markedshøyskolen. Ellingsen har arbeidet spesielt med problemstillinger knyttet til markedsorientering, strategi og service- og kvalitetsledelse med utgangspunkt i reiselivet som empiriområde. Han har bred erfaring fra ulike former for undervisning og opplæringsprogrammer ved flere universitet og høyskoler, samt ledelseserfaring og styreerfaring fra næringslivet.