Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Markedsføringsledelse

    Markedsføringsledelse

    Markedsføringsledelse

    Markedsføringsledelse

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Kevin Lane Keller - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    (Morten Erichsen - Oversetter)

    Gyldendal akademisk

    (Nina Ronæs - Oversetter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 10+ stk. )

    799,-

    ISBN:

    9788205472808

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    4

    Sider:

    982

    Vekt:

    1995 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsføringsledelse
    Gyldendal akademisk
    9788205472808

    Forlagets omtale:

    Endelig foreligger en ny, norsk utgave av selve bibelen innen markedsføring - Philip Kotler og Kevin Lane Kellers Markedsføringsledelse. Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, LES MER teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring. Morten Erichsen og Nina Ronæs fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler. Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler: Del 1: Hva er markedsføringsledelse? 1 Markedsføring i en ny tid 2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner Del 2: Oppnå markedsinnsikt 3 Innhente informasjon og estimere etterspørsel 4 Markedsundersøkelser Del 3: Knytte til seg kunder 5 Skape langsiktige lojalitetsforhold 6 Analysere forbrukermarkedene 7 Analysere bedriftsmarkedene 8 Global markedsføring Del 4: Bygge sterke merkevarer 9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper 10 Posisjonering 11 Skape merkeverdi 12 Vekst- og konkurransedynamikk Del 5: Skape verdi 13 Utvikle produktstrategi 14 Utvikle og markedsføre tjenester 15 Lansere nye markedstilbud 16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer Del 6: Levere verdi 17 Designe og integrere markedsføringskanaler 18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk Del 7: Kommunisere verdi 19 Integrert markedskommunikasjon 20 Massekommunikasjon 21 Digital kommunikasjon 22 Personlig kommunikasjon Del 8: Ansvarlig og vellykket markedsføring i et langsiktig perspektiv 23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv LES MINDRE Forlagets omtale Endelig foreligger en ny, norsk utgave av selve bibelen innen markedsføring - Philip Kotler og Kevin Lane Kellers Markedsføringsledelse. Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring. Morten Erichsen og Nina Ronæs fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler. Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler: Del 1: Hva er markedsføringsledelse? 1 Markedsføring i en ny tid 2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner Del 2: Oppnå markedsinnsikt 3 Innhente informasjon og estimere etterspørsel 4 Markedsundersøkelser Del 3: Knytte til seg kunder 5 Skape langsiktige lojalitetsforhold 6 Analysere forbrukermarkedene 7 Analysere bedriftsmarkedene 8 Global markedsføring Del 4: Bygge sterke merkevarer 9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper 10 Posisjonering 11 Skape merkeverdi 12 Vekst- og konkurransedynamikk Del 5: Skape verdi 13 Utvikle produktstrategi 14 Utvikle og markedsføre tjenester 15 Lansere nye markedstilbud 16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer Del 6: Levere verdi 17 Designe og integrere markedsføringskanaler 18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk Del 7: Kommunisere verdi 19 Integrert markedskommunikasjon 20 Massekommunikasjon 21 Digital kommunikasjon 22 Personlig kommunikasjon Del 8: Ansvarlig og vellykket markedsføring i et langsiktig perspektiv 23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv