Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Markedsundersøkelser

    Markedsundersøkelser

    Markedsundersøkelser

    Markedsundersøkelser

    Forfatter Tano Aschehoug

    Levering 2-6 dager

    549,- Nå 475,-

    ISBN:

    9788251838306

    Forlag:

    Tano Aschehoug

    Trykkeår:

    2004

    Utgitt:

    1999

    Utgave:

    4

    Sider:

    480

    Vekt:

    903 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsundersøkelser
    Tano Aschehoug
    9788251838306

    Haugenboks omtale:

    Markedsundersøkelser er en innføringsbok i faget. Den viser gangen i en typisk markedsundersøkelse, og gir eksempler på undersøkelsesopplegg for produktutvikling, profilmålinger, konkurrentanalyser, segmentering og måling av kvalitet og kundetilfredshet. Har stikkordregister. Haugenboks omtale Markedsundersøkelser er en innføringsbok i faget. Den viser gangen i en typisk markedsundersøkelse, og gir eksempler på undersøkelsesopplegg for produktutvikling, profilmålinger, konkurrentanalyser, segmentering og måling av kvalitet og kundetilfredshet. Har stikkordregister.