Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Marketing perspectives

Marketing perspectives

Marketing perspectives

Marketing perspectives (a book of readings)

Levering 2-6 dager

319,- Nå 273,-

ISBN:

9788276740424

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

1994

Utgitt:

1994

Utgave:

1

Sider:

397

Vekt:

668 gr

Alder:

Voksen

Marketing perspectives
Fagbokforl.
9788276740424

Forlagets omtale:

Marketing Perspectives er en samling av 19 artikler innenfor markedsføring. Tekstene er skrevet på engelsk og representerer et utvalg internasjonalt anerkjente forfattere. Redaktørens valg av artikler setter markedsføringsfaget i et historisk perspektiv og i en samfunnsmessig sammenheng. Boken LES MER består av fire deler. Den første delen fungerer som en introduksjon til markedsføring og fokuserer på utviklingen av faget. Artiklene i del to legger frem forskjellige syn på markedsføring. Her er det lagt vekt på det skandinaviske perspektivet, som ofte står i kontrast til den klassiske amerikanske modellen. Del tre tar for seg markedsføringsstrategier - hvordan en bedrift bør disponere sine ressurser for å oppnå en optimal posisjon på markedet. Den siste delen handler om forholdet mellom markedsføring og etikk og miljø, emner som får stadig større betydning. Marketing Perspectives er i første rekke ment for markedsførings- og økonomistudenter, men også andre som er interesset i markedsføringsfaget, vil kunne ha nytte av boken. Andreas Wyller Falkenberg er førsteamanuensis ved Norges Handelshøyskole. LES MINDRE Forlagets omtale Marketing Perspectives er en samling av 19 artikler innenfor markedsføring. Tekstene er skrevet på engelsk og representerer et utvalg internasjonalt anerkjente forfattere. Redaktørens valg av artikler setter markedsføringsfaget i et historisk perspektiv og i en samfunnsmessig sammenheng. Boken består av fire deler. Den første delen fungerer som en introduksjon til markedsføring og fokuserer på utviklingen av faget. Artiklene i del to legger frem forskjellige syn på markedsføring. Her er det lagt vekt på det skandinaviske perspektivet, som ofte står i kontrast til den klassiske amerikanske modellen. Del tre tar for seg markedsføringsstrategier - hvordan en bedrift bør disponere sine ressurser for å oppnå en optimal posisjon på markedet. Den siste delen handler om forholdet mellom markedsføring og etikk og miljø, emner som får stadig større betydning. Marketing Perspectives er i første rekke ment for markedsførings- og økonomistudenter, men også andre som er interesset i markedsføringsfaget, vil kunne ha nytte av boken. Andreas Wyller Falkenberg er førsteamanuensis ved Norges Handelshøyskole.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.