Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Mediepåvirkning

Mediepåvirkning

Mediepåvirkning

Mediepåvirkning

Forfatter Gyldendal akademisk

Levering 2-6 dager

539,- Nå 461,-

ISBN:

9788241709715

Forlag:

Gyldendal akademisk

Trykkeår:

2008

Utgitt:

1999

Utgave:

2

Sider:

318

Vekt:

610 gr

Alder:

Voksen

Mediepåvirkning
Gyldendal akademisk
9788241709715

Forlagets omtale:

Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge? Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge? Forlagets omtale Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge?

Emner: Massemedier

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.