Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Mediepåvirkning

    Mediepåvirkning

    Mediepåvirkning

    Mediepåvirkning

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    539,- Nå 466,-

    ISBN:

    9788241709715

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2008

    Utgitt:

    1999

    Utgave:

    2

    Sider:

    318

    Vekt:

    610 gr

    Alder:

    Voksen

    Mediepåvirkning
    Gyldendal akademisk
    9788241709715

    Forlagets omtale:

    Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge? Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge? Forlagets omtale Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge?

    Emner: Massemedier

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.