Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Mediepåvirkning

    Mediepåvirkning

    Mediepåvirkning

    Mediepåvirkning

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    518,- Nå 448,-

    ISBN:

    9788241709715

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2008

    Utgitt:

    1999

    Utgave:

    2

    Sider:

    318

    Vekt:

    610 gr

    Alder:

    Voksen

    Mediepåvirkning
    Gyldendal akademisk
    9788241709715

    Haugenboks omtale:

    Boken handler om medienes virkninger i dagens samfunn. Gjennom en vurderende redegjørelse for tilnærminger, teorier og hypoteser om mediepåvirkning gir den en oversikt over etablerte kunnskaper på et forskningsfelt i stadig utvikling. Haugenboks omtale Boken handler om medienes virkninger i dagens samfunn. Gjennom en vurderende redegjørelse for tilnærminger, teorier og hypoteser om mediepåvirkning gir den en oversikt over etablerte kunnskaper på et forskningsfelt i stadig utvikling.

    Forlagets omtale:

    Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge? Forlagets omtale Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge?

    Emner: Massemedier