Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Medieplanlegging

    Medieplanlegging

    Medieplanlegging

    Medieplanlegging

    Forfatter Fagbokforl.

    (Mona K. Solvoll - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    445,- Nå 385,-

    ISBN:

    9788245012439

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    276

    Vekt:

    649 gr

    Alder:

    Voksen

    Medieplanlegging
    Fagbokforl.
    9788245012439

    Forlagets omtale:

    Denne boken handler om de strategiske valgene som har størst betydning for avkastningen av medieinvesteringene: målgruppevalg, budskapsvalg, spredningsvalg og tilrettelegging for kjøperinitiativ. Samtidig gir boken et overblikk over de viktigste mediekanalene, deres styrker og svakheter og hvilken LES MER rolle kanalene kan fylle i en medieplan. Boken har et helhetlig og lønnsomhetsfundert perspektiv på medie- og kommunikasjonsplanlegging. Bokens hensikt er å gjøre planlegging av påvirkning gjennom nye og gamle medier mer tilgjengelig for kommende og nåværende markedsførere. I dag finnes det lite akademisk litteratur om hva som er viktig når det gjelder å forvalte investeringer i norske medier. Denne boken avhjelper dette. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken handler om de strategiske valgene som har størst betydning for avkastningen av medieinvesteringene: målgruppevalg, budskapsvalg, spredningsvalg og tilrettelegging for kjøperinitiativ. Samtidig gir boken et overblikk over de viktigste mediekanalene, deres styrker og svakheter og hvilken rolle kanalene kan fylle i en medieplan. Boken har et helhetlig og lønnsomhetsfundert perspektiv på medie- og kommunikasjonsplanlegging. Bokens hensikt er å gjøre planlegging av påvirkning gjennom nye og gamle medier mer tilgjengelig for kommende og nåværende markedsførere. I dag finnes det lite akademisk litteratur om hva som er viktig når det gjelder å forvalte investeringer i norske medier. Denne boken avhjelper dette.