Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Merkevarebygging for administrerende direktører

    Merkevarebygging for administrerende direktører

    Merkevarebygging for administrerende direktører

    Merkevarebygging for administrerende direktører (hvorfor mentale markedsandeler er nøkkelen til varig lønnsomhet)

    Forfatter Abstrakt

    Levering 2-6 dager

    367,- Nå 317,-

    ISBN:

    9788279351368

    Forlag:

    Abstrakt

    Trykkeår:

    2003

    Utgitt:

    2003

    Utgave:

    1

    Sider:

    104

    Vekt:

    610 gr

    Alder:

    Voksen

    Merkevarebygging for administrerende direktører
    Abstrakt
    9788279351368

    Haugenboks omtale:

    Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet. Haugenboks omtale Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet.