Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Merkevarer

Merkevarer

Merkevarer

Merkevarer (45 korreksjoner)

Forfatter Cappelen akademisk

Levering 2-6 dager

439,- Nå 375,-

ISBN:

9788202275006

Forlag:

Cappelen akademisk

Trykkeår:

2013

Utgitt:

2007

Utgave:

1

Sider:

223

Vekt:

360 gr

Alder:

Voksen

Merkevarer
Cappelen akademisk
9788202275006

Forlagets omtale:

"Hvis akademikere hadde konkurrert om originalitet og humoristisk sans, og ikke bare om antall publikasjoner i fagfellevurderte tidsskrifter, ville Runar Døving blitt bønnfalt om å søke jobb ved Harvard (akademias fremste merkevare), men slik situasjonen er, er han i stedet bare uvurderlig for oss LES MER her i Norge. I disse tekstene er han på sitt beste". Thomas Hylland Eriksen I 45 korte tekster utfordrer Døving premissene for den klassiske forståelsen av merkevaren. I markedsføring skapes det gjerne en historie rundt produktet, fordi man tror at tingen vil selge bedre når folk identifiserer seg med den. Men forbrukeren går i butikken og kjøper melk, brød og dopapir, ikke Tine, Bakers eller Edet. Hun bryr seg lite om budeia er Synnøve eller Tine så lenge hun får gulosten sin. Det er ikke forbrukerens valg, men markedsaktørene som bestemmer hva som skal stå i butikkhyllene, skriver Døving, og ønsker med det å utfordre en markedsføringsbransje som har lett for å tro at forbrukeren lever i en liberal verden. Dette er en uunnværlig bok for dem som driver med kjøp og salg av varer og tjenester. Runar Døving er førsteamanuensis ved Oslo markedshøyskole (OMH) og forsker ved Statens institutt for forbruksforskning (SIFO). I Dagens Næringsliv skriver han vignetten Merkevarer i seksjonen Etter børs. LES MINDRE Forlagets omtale "Hvis akademikere hadde konkurrert om originalitet og humoristisk sans, og ikke bare om antall publikasjoner i fagfellevurderte tidsskrifter, ville Runar Døving blitt bønnfalt om å søke jobb ved Harvard (akademias fremste merkevare), men slik situasjonen er, er han i stedet bare uvurderlig for oss her i Norge. I disse tekstene er han på sitt beste". Thomas Hylland Eriksen I 45 korte tekster utfordrer Døving premissene for den klassiske forståelsen av merkevaren. I markedsføring skapes det gjerne en historie rundt produktet, fordi man tror at tingen vil selge bedre når folk identifiserer seg med den. Men forbrukeren går i butikken og kjøper melk, brød og dopapir, ikke Tine, Bakers eller Edet. Hun bryr seg lite om budeia er Synnøve eller Tine så lenge hun får gulosten sin. Det er ikke forbrukerens valg, men markedsaktørene som bestemmer hva som skal stå i butikkhyllene, skriver Døving, og ønsker med det å utfordre en markedsføringsbransje som har lett for å tro at forbrukeren lever i en liberal verden. Dette er en uunnværlig bok for dem som driver med kjøp og salg av varer og tjenester. Runar Døving er førsteamanuensis ved Oslo markedshøyskole (OMH) og forsker ved Statens institutt for forbruksforskning (SIFO). I Dagens Næringsliv skriver han vignetten Merkevarer i seksjonen Etter børs.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.