Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse (beslutningsstøtte for bedrifter ved bruk av JMP, Excel og SPSS)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    (Ulf Henning Olsson - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    (Ragnhild Silkoset - Forfatter)

    Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    629,- Nå 538,-

    ISBN:

    9788202529222

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    3

    Sider:

    428

    Vekt:

    810 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse
    Cappelen Damm akademisk
    9788202529222

    Forlagets omtale:

    Metode og dataanalyse tar utgangspunkt i beslutningsproblemer som man står overfor i bedrifter og organisasjoner, og drøfter hvordan man formulerer undersøkelsesspørsmål, utformer undersøkelser, skaffer til veie og analyserer data, og rapporterer resultatene. Boken er spesielt beregnet på LES MER studenter i markedsføring og økonomisk-administrative fag. Det skjer en rask utvikling når det gjelder tilgangen på data i næringslivet. Denne 3. utgaven er en oppdatert og utvidet versjon av Metode og dataanalyse fra 2010, hvor utviklingen innenfor analysebransjen er tillagt spesiell vekt. En sentral del av boken er fortsatt en «hands-on» innføring i hvorfor - og hvordan - forskjellige statistiske teknikker benyttes til å analysere strukturerte datasett. Prinsipal komponent analyse er nytt i denne utgaven. Den viktigste endringen fra forrige utgave er imidlertid at det nå vises hvordan analysene utføres ikke bare med JMP, men også med Excel og SPSS. LES MINDRE Forlagets omtale Metode og dataanalyse tar utgangspunkt i beslutningsproblemer som man står overfor i bedrifter og organisasjoner, og drøfter hvordan man formulerer undersøkelsesspørsmål, utformer undersøkelser, skaffer til veie og analyserer data, og rapporterer resultatene. Boken er spesielt beregnet på studenter i markedsføring og økonomisk-administrative fag. Det skjer en rask utvikling når det gjelder tilgangen på data i næringslivet. Denne 3. utgaven er en oppdatert og utvidet versjon av Metode og dataanalyse fra 2010, hvor utviklingen innenfor analysebransjen er tillagt spesiell vekt. En sentral del av boken er fortsatt en «hands-on» innføring i hvorfor - og hvordan - forskjellige statistiske teknikker benyttes til å analysere strukturerte datasett. Prinsipal komponent analyse er nytt i denne utgaven. Den viktigste endringen fra forrige utgave er imidlertid at det nå vises hvordan analysene utføres ikke bare med JMP, men også med Excel og SPSS.

    Alternative utgaver
    Metode og dataanalyse, beslutningsstøtte... Geir Gripsrud
    På lager - sendes nå ( 7 stk. )
    Heftet, Bokmål
    579,- NÅ 495,-
    Kjøp

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.