Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Metode og dataanalyse

Metode og dataanalyse

Metode og dataanalyse

Metode og dataanalyse (beslutningsstøtte for bedrifter ved bruk av JMP, Excel og SPSS)

Forfatter Cappelen Damm akademisk

(Ulf Henning Olsson - Forfatter)

Cappelen Damm akademisk

(Ragnhild Silkoset - Forfatter)

Cappelen Damm akademisk

På lager - sendes nå ( 2 stk. )

629,- Nå 538,-

ISBN:

9788202529222

Forlag:

Cappelen Damm akademisk

Trykkeår:

2017

Utgitt:

2016

Utgave:

3

Sider:

428

Vekt:

810 gr

Alder:

Voksen

Serie:

Metode og dataanalyse

Metode og dataanalyse
Cappelen Damm akademisk
9788202529222

Forlagets omtale:

Metode og dataanalyse tar utgangspunkt i beslutningsproblemer som man står overfor i bedrifter og organisasjoner, og drøfter hvordan man formulerer undersøkelsesspørsmål, utformer undersøkelser, skaffer til veie og analyserer data, og rapporterer resultatene. Boken er spesielt beregnet på LES MER studenter i markedsføring og økonomisk-administrative fag. Det skjer en rask utvikling når det gjelder tilgangen på data i næringslivet. Denne 3. utgaven er en oppdatert og utvidet versjon av Metode og dataanalyse fra 2010, hvor utviklingen innenfor analysebransjen er tillagt spesiell vekt. En sentral del av boken er fortsatt en «hands-on» innføring i hvorfor - og hvordan - forskjellige statistiske teknikker benyttes til å analysere strukturerte datasett. Prinsipal komponent analyse er nytt i denne utgaven. Den viktigste endringen fra forrige utgave er imidlertid at det nå vises hvordan analysene utføres ikke bare med JMP, men også med Excel og SPSS. LES MINDRE Forlagets omtale Metode og dataanalyse tar utgangspunkt i beslutningsproblemer som man står overfor i bedrifter og organisasjoner, og drøfter hvordan man formulerer undersøkelsesspørsmål, utformer undersøkelser, skaffer til veie og analyserer data, og rapporterer resultatene. Boken er spesielt beregnet på studenter i markedsføring og økonomisk-administrative fag. Det skjer en rask utvikling når det gjelder tilgangen på data i næringslivet. Denne 3. utgaven er en oppdatert og utvidet versjon av Metode og dataanalyse fra 2010, hvor utviklingen innenfor analysebransjen er tillagt spesiell vekt. En sentral del av boken er fortsatt en «hands-on» innføring i hvorfor - og hvordan - forskjellige statistiske teknikker benyttes til å analysere strukturerte datasett. Prinsipal komponent analyse er nytt i denne utgaven. Den viktigste endringen fra forrige utgave er imidlertid at det nå vises hvordan analysene utføres ikke bare med JMP, men også med Excel og SPSS.

Alternative utgaver
Metode og dataanalyse, beslutningsstøtte... Geir Gripsrud
På lager - sendes nå ( 7 stk. )
Heftet, Bokmål
579,- NÅ 495,-
Kjøp

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.