Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse (beslutningsstøtte for bedrifter ved bruk av JMP, oppgavesamling)

    Forfatter Høyskoleforl.

    (Ragnhild Silkoset - Forfatter)

    Høyskoleforl.

    Levering 2-6 dager

    379,- Nå 328,-

    ISBN:

    9788276348651

    Forlag:

    Høyskoleforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    2

    Sider:

    248

    Vekt:

    532 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Metode og dataanalyse

    Metode og dataanalyse
    Høyskoleforl.
    9788276348651

    Forlagets omtale:

    Denne oppgavesamlingen er skrevet til hovedboken Metode og dataanalyse. Beslutningsstøtte for bedrifter ved bruk av JMP (2010) og består av flervalgsoppgaver og «minicase» hentet fra aktuelle nyheter. Oppgavene tar utgangspunkt i sentrale utfordringer bedrifter står overfor innen ledelse, revisjon, LES MER finans, økonomi, markedsføring, IT og strategi. Boken gir en grundig og praktisk rettet repetisjon av stoffet i hovedboken og reflekterer både de enkle og de mer ambisiøse læringsmålene i metodepensum. I likhet med hovedboken er oppgavesamlingen særlig rettet mot studenter innen bedriftsøkonomi, administrasjon og markedsføring og benytter det nye analyseverktøyet JMP. Boken er en oppdatert og utvidet utgave av Metode og dataanalyse - med fokus på beslutninger i bedrifter. LES MINDRE Forlagets omtale Denne oppgavesamlingen er skrevet til hovedboken Metode og dataanalyse. Beslutningsstøtte for bedrifter ved bruk av JMP (2010) og består av flervalgsoppgaver og «minicase» hentet fra aktuelle nyheter. Oppgavene tar utgangspunkt i sentrale utfordringer bedrifter står overfor innen ledelse, revisjon, finans, økonomi, markedsføring, IT og strategi. Boken gir en grundig og praktisk rettet repetisjon av stoffet i hovedboken og reflekterer både de enkle og de mer ambisiøse læringsmålene i metodepensum. I likhet med hovedboken er oppgavesamlingen særlig rettet mot studenter innen bedriftsøkonomi, administrasjon og markedsføring og benytter det nye analyseverktøyet JMP. Boken er en oppdatert og utvidet utgave av Metode og dataanalyse - med fokus på beslutninger i bedrifter.