Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Nyskapning

    Nyskapning

    Nyskapning

    Nyskapning (arbeidsbok i kreative metoder)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    229,-

    ISBN:

    9788205514294

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2017

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    PDF

    DRM:

    SDRM

    Nyskapning
    Gyldendal akademisk
    9788205514294

    Forlagets omtale:

    Ønsker du å bli dyktig til å løse problemer og utvikle nye løsninger? Hva kreves i så fall? Og hvordan kan du arbeide mer effektivt og målrettet med nyskapning? Nyskapning og kreativitet blir stadig mer etterspurt i arbeidslivet. Denne bokens utgangspunkt er at kreativitet ikke er en LES MER forutbestemt egenskap knyttet til bestemte personer og yrker, men en muskel som kan trenes målrettet opp. I boken lærer du hvordan. En velutprøvd metodikk for nyskapning presenteres. Den består at tre faser: kartlegging, idégenerering og foredling. For hver enkelt fase introduseres en rekke metoder med en praktisk steg-for-steg-beskrivelse og konkrete tips til gjennomføring. For å bli dyktig i nyskapning er det lurt å bli fortrolig med et spekter av ulike kreative metoder. Det øker sannsynligheten for at vi kommer opp med gode løsninger. Metodikken i boken kan brukes til å løse utfordringer knyttet til alt fra samhandling, organisasjonsstruktur, teknologi eller et ønske om å utvikle nye forretningskonsepter. Boken egner seg for: organisasjoner som vil arbeide systematisk med nyskapning prosjektledere i organisasjoner som vil lede kreativt arbeid arbeidstakere som lever av å være kreative, og trenger påfyll av nye metoder studenter og elever som vil lære seg kreative metoder lærere i skolen som vil bruke kreative metoder i undervisningen LES MINDRE Forlagets omtale Ønsker du å bli dyktig til å løse problemer og utvikle nye løsninger? Hva kreves i så fall? Og hvordan kan du arbeide mer effektivt og målrettet med nyskapning? Nyskapning og kreativitet blir stadig mer etterspurt i arbeidslivet. Denne bokens utgangspunkt er at kreativitet ikke er en forutbestemt egenskap knyttet til bestemte personer og yrker, men en muskel som kan trenes målrettet opp. I boken lærer du hvordan. En velutprøvd metodikk for nyskapning presenteres. Den består at tre faser: kartlegging, idégenerering og foredling. For hver enkelt fase introduseres en rekke metoder med en praktisk steg-for-steg-beskrivelse og konkrete tips til gjennomføring. For å bli dyktig i nyskapning er det lurt å bli fortrolig med et spekter av ulike kreative metoder. Det øker sannsynligheten for at vi kommer opp med gode løsninger. Metodikken i boken kan brukes til å løse utfordringer knyttet til alt fra samhandling, organisasjonsstruktur, teknologi eller et ønske om å utvikle nye forretningskonsepter. Boken egner seg for: organisasjoner som vil arbeide systematisk med nyskapning prosjektledere i organisasjoner som vil lede kreativt arbeid arbeidstakere som lever av å være kreative, og trenger påfyll av nye metoder studenter og elever som vil lære seg kreative metoder lærere i skolen som vil bruke kreative metoder i undervisningen

    Alternative utgaver
    429,- NÅ 365,-

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.