Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Ord og begreper i markedsføring

    Ord og begreper i markedsføring

    Ord og begreper i markedsføring

    Ord og begreper i markedsføring (engelsk-norsk og norsk-engelsk)

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    239,- Nå 207,-

    ISBN:

    9788245007183

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2009

    Utgitt:

    2009

    Utgave:

    1

    Sider:

    264

    Vekt:

    408 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål og Engelsk

    Ord og begreper i markedsføring
    Fagbokforl.
    9788245007183

    Forlagets omtale:

    Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Derfor har hvert begrep mange henvisninger til beslektede ord og uttrykk der LES MER dette er naturlig og hensiktsmessig. I boken forklares hvert ord på engelsk og norsk ved siden av hverandre. I første del av boken er begrepene alfabetisert etter engelske begrep, i andre del etter norske begrep. Halvor Gaarder er siviløkonom fra St. Gallen, Sveits, og har arbeidet med markedsføring i nasjonale og internasjonale miljøer i en årrekke og har de siste 15 årene vært tilknyttet Høyskolen i Lillehammer som høyskolelektor. LES MINDRE Forlagets omtale Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Derfor har hvert begrep mange henvisninger til beslektede ord og uttrykk der dette er naturlig og hensiktsmessig. I boken forklares hvert ord på engelsk og norsk ved siden av hverandre. I første del av boken er begrepene alfabetisert etter engelske begrep, i andre del etter norske begrep. Halvor Gaarder er siviløkonom fra St. Gallen, Sveits, og har arbeidet med markedsføring i nasjonale og internasjonale miljøer i en årrekke og har de siste 15 årene vært tilknyttet Høyskolen i Lillehammer som høyskolelektor.