Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Organisasjonsdrevet merkebygging

    Organisasjonsdrevet merkebygging

    Organisasjonsdrevet merkebygging

    Organisasjonsdrevet merkebygging

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Nicholas Ind - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    Levering 2-6 dager

    539,- Nå 466,-

    ISBN:

    9788202275471

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    276

    Vekt:

    457 gr

    Alder:

    Voksen

    Organisasjonsdrevet merkebygging
    Cappelen akademisk
    9788202275471

    Haugenboks omtale:

    Forfatterne bruker filosofi, sosiologi, markedsføring og organisasjonsutvikling for å vise hvordan merkebygging er en prosess hvor det er avgjørende å forstå kunden, samtidig som organisasjonens merkebyggingsevne styrkes gjennom ledelse, menneskelige ressurser, organisasjonskultur og markedsføring. LES MER Har litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Forfatterne bruker filosofi, sosiologi, markedsføring og organisasjonsutvikling for å vise hvordan merkebygging er en prosess hvor det er avgjørende å forstå kunden, samtidig som organisasjonens merkebyggingsevne styrkes gjennom ledelse, menneskelige ressurser, organisasjonskultur og markedsføring. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Organisasjonsdrevet merkebygging er en bok med en ny og frisk innfallsvinkel til merkebygging. Forfatterne utfordrer tradisjonell tenkning i merkebyggingsfaget. De mener at en bedrifts suksess avhenger av at alle dens ansatte deltar på en effektiv måte, og at dette gir fornøyde medarbeidere og øker LES MER kundenes tilfredshet. De viser at det å utvikle merkebyggingsevnen ikke er ansvaret til en liten elite, men at det tvert i mot er hele organisasjonens ansvar. Forfatterne beskriver svakhetene ved merkebygging som er basert på tradisjonell markedskommunikasjon, og slår fast hvor viktig det er å innfri forventningene når et merkes styrke og finansielle verdi skal utvikles. Skal en organisasjon styrke merker mer effektivt, må grensene i bedriften og grensene mellom bedriften og kundene brytes ned. Organisasjonsdrevet merkebygging går i dybden og gir leseren en ny, integrert tilnærmelse til hvordan man planlegger, strukturerer, utøver og måler et merkebyggingsprosjekt. LES MINDRE Forlagets omtale Organisasjonsdrevet merkebygging er en bok med en ny og frisk innfallsvinkel til merkebygging. Forfatterne utfordrer tradisjonell tenkning i merkebyggingsfaget. De mener at en bedrifts suksess avhenger av at alle dens ansatte deltar på en effektiv måte, og at dette gir fornøyde medarbeidere og øker kundenes tilfredshet. De viser at det å utvikle merkebyggingsevnen ikke er ansvaret til en liten elite, men at det tvert i mot er hele organisasjonens ansvar. Forfatterne beskriver svakhetene ved merkebygging som er basert på tradisjonell markedskommunikasjon, og slår fast hvor viktig det er å innfri forventningene når et merkes styrke og finansielle verdi skal utvikles. Skal en organisasjon styrke merker mer effektivt, må grensene i bedriften og grensene mellom bedriften og kundene brytes ned. Organisasjonsdrevet merkebygging går i dybden og gir leseren en ny, integrert tilnærmelse til hvordan man planlegger, strukturerer, utøver og måler et merkebyggingsprosjekt.