Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjonsidentitet

Organisasjonsidentitet

Organisasjonsidentitet

Organisasjonsidentitet

Forfatter Cappelen Damm akademisk

(Ove Olsen - Illustratør)

Cappelen Damm akademisk

Levering 2-6 dager

369,- Nå 315,-

ISBN:

9788202394776

Forlag:

Cappelen Damm akademisk

Trykkeår:

2014

Utgitt:

2014

Utgave:

1

Sider:

164

Vekt:

322 gr

Alder:

Voksen

Organisasjonsidentitet
Cappelen Damm akademisk
9788202394776

Forlagets omtale:

Organisasjonsidentitet gir en oversikt over eksisterende forskning og teori på feltet, og knytter dette sammen med empiriske eksempler til andre organisasjonsfenomener. Hva skjer med medarbeidernes organisasjonsidentitet ved oppkjøp og fusjoner? I hvilken grad er det viktig å ta hensyn til de LES MER ansattes opplevelse av organisasjonsidentitet for å få til en vellykket integrasjonsprosess? Organisasjonsidentitet handler om «hvem vi er som organisasjon». I bokens første del beskrives i korte trekk: Hva organisasjonsidentitet er Hvordan organisasjonsidentitet utvikles I hvilken grad, og hvordan, organisasjonsidentitet endres Spørsmålet om «hvem vi er som organisasjon» har mange konsekvenser for strategi, endring og ytelse i virksomheten. Andre del av boken tar for seg hvordan organisasjonsidentitet henger sammen med virksomheters strategiutvikling og -endring, oppkjøp og fusjoner og internasjonalisering. LES MINDRE Forlagets omtale Organisasjonsidentitet gir en oversikt over eksisterende forskning og teori på feltet, og knytter dette sammen med empiriske eksempler til andre organisasjonsfenomener. Hva skjer med medarbeidernes organisasjonsidentitet ved oppkjøp og fusjoner? I hvilken grad er det viktig å ta hensyn til de ansattes opplevelse av organisasjonsidentitet for å få til en vellykket integrasjonsprosess? Organisasjonsidentitet handler om «hvem vi er som organisasjon». I bokens første del beskrives i korte trekk: Hva organisasjonsidentitet er Hvordan organisasjonsidentitet utvikles I hvilken grad, og hvordan, organisasjonsidentitet endres Spørsmålet om «hvem vi er som organisasjon» har mange konsekvenser for strategi, endring og ytelse i virksomheten. Andre del av boken tar for seg hvordan organisasjonsidentitet henger sammen med virksomheters strategiutvikling og -endring, oppkjøp og fusjoner og internasjonalisering.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.