Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Perspektiver på merkevareledelse

Perspektiver på merkevareledelse

Perspektiver på merkevareledelse

Perspektiver på merkevareledelse

På lager - sendes nå ( 3 stk. )

509,- Nå 435,-

ISBN:

9788245001167

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2004

Utgitt:

2004

Utgave:

1

Sider:

269

Vekt:

555 gr

Alder:

Voksen

Perspektiver på merkevareledelse
Fagbokforl.
9788245001167

Forlagets omtale:

I denne boken har forfatterne samlet og redigert artikler om emnet merkevareledelse som har stått i Magma - tidsskrift for økonomi og ledelse. Sammen med bokens innledning gir artiklene mange faglige innfallsvinkler til merker, merkevarebygging og merkevareledelse. Emnet blir belyst både på LES MER bedriftsnivå og på nasjonalt nivå, og det tas strategiske og operative utgangspunkt gjennom boken. Blant artikkelforfatterne finner vi noen av Norges fremste fagfolk innen både næringsliv og akademia. Boken passer godt for studenter ved høgskoler som skal ha et samlet overblikk over emnet, og den passer for strategiske beslutningstakere som arbeider med problemstillinger rundt merkevareledelse. Emner som berøres, er bl.a. utvikling av merkevarestrategi, merkeelementene, merkeutvidelser, private merker, merkevarebygging på Internett, et merkes personlighet, merkeallianser, merkerelasjoner og land som merkevare. Leif E. Hem er førsteamanuensis og programdirektør ved NHH og har doktorgrad fra NHH innen merkevare og merkevareledelse. Hem har ansvaret for NHHs Executive MBA-program i merkevareledelse. Nina M. Iversen er forsker ved SNF. Hun har sin doktorgrad fra NHH innen merkevareledelse og kommunikasjon. Iversen har bred erfaring fra undervisning, forskning og konsulentarbeid. LES MINDRE Forlagets omtale I denne boken har forfatterne samlet og redigert artikler om emnet merkevareledelse som har stått i Magma - tidsskrift for økonomi og ledelse. Sammen med bokens innledning gir artiklene mange faglige innfallsvinkler til merker, merkevarebygging og merkevareledelse. Emnet blir belyst både på bedriftsnivå og på nasjonalt nivå, og det tas strategiske og operative utgangspunkt gjennom boken. Blant artikkelforfatterne finner vi noen av Norges fremste fagfolk innen både næringsliv og akademia. Boken passer godt for studenter ved høgskoler som skal ha et samlet overblikk over emnet, og den passer for strategiske beslutningstakere som arbeider med problemstillinger rundt merkevareledelse. Emner som berøres, er bl.a. utvikling av merkevarestrategi, merkeelementene, merkeutvidelser, private merker, merkevarebygging på Internett, et merkes personlighet, merkeallianser, merkerelasjoner og land som merkevare. Leif E. Hem er førsteamanuensis og programdirektør ved NHH og har doktorgrad fra NHH innen merkevare og merkevareledelse. Hem har ansvaret for NHHs Executive MBA-program i merkevareledelse. Nina M. Iversen er forsker ved SNF. Hun har sin doktorgrad fra NHH innen merkevareledelse og kommunikasjon. Iversen har bred erfaring fra undervisning, forskning og konsulentarbeid.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.