Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Premisser for påvirkning gjennom reklame

    Premisser for påvirkning gjennom reklame

    Premisser for påvirkning gjennom reklame

    Premisser for påvirkning gjennom reklame

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Gunnar Sætrang - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    Levering 2-6 dager

    359,- Nå 311,-

    ISBN:

    9788245600209

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2004

    Utgitt:

    1995

    Utgave:

    1

    Sider:

    223

    Alder:

    Voksen

    Premisser for påvirkning gjennom reklame
    Cappelen akademisk
    9788245600209

    Haugenboks omtale:

    For å oppnå kontakt må en kjenne målgruppen og vite hvilket budskap en vil overføre. Dessuten bør en ha tenkt gjennom hvilken effekt en ønsker, og hvordan en reklamekampanje eller en enkeltstående annonse bør bygges opp for å oppnå denne. Først og fremst for studenter ved økonomiske og administrativ LES MER e høyskoler som ønsker et korrektiv til pensumlistenes lærebøker. Boka er også skrevet med tanke på markedsførere og reklamemakere som ønsker å lære mer om kreativ markedskommunikasjon. Med litteraturliste, stikkordregister, samt liste over illustrasjoner. LES MINDRE Haugenboks omtale For å oppnå kontakt må en kjenne målgruppen og vite hvilket budskap en vil overføre. Dessuten bør en ha tenkt gjennom hvilken effekt en ønsker, og hvordan en reklamekampanje eller en enkeltstående annonse bør bygges opp for å oppnå denne. Først og fremst for studenter ved økonomiske og administrative høyskoler som ønsker et korrektiv til pensumlistenes lærebøker. Boka er også skrevet med tanke på markedsførere og reklamemakere som ønsker å lære mer om kreativ markedskommunikasjon. Med litteraturliste, stikkordregister, samt liste over illustrasjoner.

    Emner: Reklame