Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Retorikk og merkevarebygging

    Retorikk og merkevarebygging

    Retorikk og merkevarebygging

    Retorikk og merkevarebygging (en håndbok)

    Forfatter Forlag1

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    99,-

    ISBN:

    9788282850766

    Forlag:

    Forlag1

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Retorikk og merkevarebygging
    Forlag1
    9788282850766

    Forlagets omtale:

    Merkevarebygging er en tenkemåte for å synliggjøre et mål som ligger framover i tid og utenfor øyeblikket. Altså en strategisk og kontekstuell innretning. Den har en indre struktur og oppbygning, men målet ligger utenfor dette. Slik likner det på intensjonell språkbruk eller retorikk. Merkevaren LES MER bør være i stand til å synliggjøre sitt særpreg, mens retorikken skal ha et kognitivt gjennomslag. Områdene retorikk og merkevarebygging ser ut som akkurat det samme, og er grunnleggende sett basert på samme hensikt: Å synliggjøre på lang sikt, i den hensikt å skaffe seg en posisjon som er større enn selve produktet. LES MINDRE Forlagets omtale Merkevarebygging er en tenkemåte for å synliggjøre et mål som ligger framover i tid og utenfor øyeblikket. Altså en strategisk og kontekstuell innretning. Den har en indre struktur og oppbygning, men målet ligger utenfor dette. Slik likner det på intensjonell språkbruk eller retorikk. Merkevaren bør være i stand til å synliggjøre sitt særpreg, mens retorikken skal ha et kognitivt gjennomslag. Områdene retorikk og merkevarebygging ser ut som akkurat det samme, og er grunnleggende sett basert på samme hensikt: Å synliggjøre på lang sikt, i den hensikt å skaffe seg en posisjon som er større enn selve produktet.