Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Service kan ikke vedtas

Service kan ikke vedtas

Service kan ikke vedtas

Service kan ikke vedtas

Forfatter Høyskoleforl.

På lager - sendes nå ( 1 stk. )

299,- Nå 256,-

ISBN:

9788276348460

Forlag:

Høyskoleforl.

Trykkeår:

2017

Utgitt:

2010

Utgave:

1

Sider:

149

Vekt:

294 gr

Alder:

Voksen

Service kan ikke vedtas
Høyskoleforl.
9788276348460

Forlagets omtale:

En av de store trendene i moderniseringen av offentlig sektor i de senere årene er å etablere førstelinjer som tar seg av hovedkontakten med publikum. Dette skal gjøre veien til offentlige tjenester kortere for brukerne og publikumskontakten mer effektiv for forvaltningen. Service kan ikke vedtas LES MER er skrevet for de som jobber i førstelinjetjenesten, både i offentlig og privat sektor, og for studenter på studier som rekrutterer personell til slike stillinger. Boken gir retningslinjer for arbeidet i førstelinjen, og blant viktige temaer som belyses, er: sentrale begreper innen servicefaget kompetansebehov i førstelinjetjenesten utfordringene ved å ivareta både lover og regler, og samtidig være brukerorientert forutsetninger for god brukermedvirkning Profesjonaliteten i førstelinjetjenesten er ofte viktig for brukernes opplevelse av tjenestetilbudet. Målet med boken er å øke forståelsen for dette viktige arbeidet. LES MINDRE Forlagets omtale En av de store trendene i moderniseringen av offentlig sektor i de senere årene er å etablere førstelinjer som tar seg av hovedkontakten med publikum. Dette skal gjøre veien til offentlige tjenester kortere for brukerne og publikumskontakten mer effektiv for forvaltningen. Service kan ikke vedtas er skrevet for de som jobber i førstelinjetjenesten, både i offentlig og privat sektor, og for studenter på studier som rekrutterer personell til slike stillinger. Boken gir retningslinjer for arbeidet i førstelinjen, og blant viktige temaer som belyses, er: sentrale begreper innen servicefaget kompetansebehov i førstelinjetjenesten utfordringene ved å ivareta både lover og regler, og samtidig være brukerorientert forutsetninger for god brukermedvirkning Profesjonaliteten i førstelinjetjenesten er ofte viktig for brukernes opplevelse av tjenestetilbudet. Målet med boken er å øke forståelsen for dette viktige arbeidet.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.