Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Service kan ikke vedtas

    Service kan ikke vedtas

    Service kan ikke vedtas

    Service kan ikke vedtas

    Forfatter Høyskoleforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788276348460

    Forlag:

    Høyskoleforl.

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    149

    Vekt:

    294 gr

    Alder:

    Voksen

    Service kan ikke vedtas
    Høyskoleforl.
    9788276348460

    Forlagets omtale:

    En av de store trendene i moderniseringen av offentlig sektor i de senere årene er å etablere førstelinjer som tar seg av hovedkontakten med publikum. Dette skal gjøre veien til offentlige tjenester kortere for brukerne og publikumskontakten mer effektiv for forvaltningen. Service kan ikke vedtas LES MER er skrevet for de som jobber i førstelinjetjenesten, både i offentlig og privat sektor, og for studenter på studier som rekrutterer personell til slike stillinger. Boken gir retningslinjer for arbeidet i førstelinjen, og blant viktige temaer som belyses, er: sentrale begreper innen servicefaget kompetansebehov i førstelinjetjenesten utfordringene ved å ivareta både lover og regler, og samtidig være brukerorientert forutsetninger for god brukermedvirkning Profesjonaliteten i førstelinjetjenesten er ofte viktig for brukernes opplevelse av tjenestetilbudet. Målet med boken er å øke forståelsen for dette viktige arbeidet. LES MINDRE Forlagets omtale En av de store trendene i moderniseringen av offentlig sektor i de senere årene er å etablere førstelinjer som tar seg av hovedkontakten med publikum. Dette skal gjøre veien til offentlige tjenester kortere for brukerne og publikumskontakten mer effektiv for forvaltningen. Service kan ikke vedtas er skrevet for de som jobber i førstelinjetjenesten, både i offentlig og privat sektor, og for studenter på studier som rekrutterer personell til slike stillinger. Boken gir retningslinjer for arbeidet i førstelinjen, og blant viktige temaer som belyses, er: sentrale begreper innen servicefaget kompetansebehov i førstelinjetjenesten utfordringene ved å ivareta både lover og regler, og samtidig være brukerorientert forutsetninger for god brukermedvirkning Profesjonaliteten i førstelinjetjenesten er ofte viktig for brukernes opplevelse av tjenestetilbudet. Målet med boken er å øke forståelsen for dette viktige arbeidet.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.