Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Serviceledelse

    Serviceledelse

    Serviceledelse

    Serviceledelse (planlegging og styring av sannhetens øyeblikk)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    529,- Nå 458,-

    ISBN:

    9788205352865

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2006

    Utgave:

    5

    Sider:

    332

    Vekt:

    625 gr

    Alder:

    Voksen

    Serviceledelse
    Gyldendal akademisk
    9788205352865

    Forlagets omtale:

    Markedsføring av tjenester: service som konkurransefortrinnNår omlag 80 prosent av bruttonasjonalproduktet kommer fra tjenesteytende virksomheter er det et stort behov for en bok som diskuterer ledelse av slike virksomheter. Boka ser på markedsføring som et samspill mellom kunder, organisasjon og LES MER teknologi - et perspektiv de fleste kjenner seg igjen i. Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt. LES MINDRE Forlagets omtale Markedsføring av tjenester: service som konkurransefortrinnNår omlag 80 prosent av bruttonasjonalproduktet kommer fra tjenesteytende virksomheter er det et stort behov for en bok som diskuterer ledelse av slike virksomheter. Boka ser på markedsføring som et samspill mellom kunder, organisasjon og teknologi - et perspektiv de fleste kjenner seg igjen i. Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.

    Alternative utgaver
    Serviceledelse, planlegging og styring a... Tor Wallin Andreassen
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    439,-
    Kjøp på Ebok.no