Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Slagkraft

    Slagkraft

    Slagkraft

    Slagkraft (håndbok i idéutvikling)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Per Finne - Illustratør)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    458,- Nå 396,-

    ISBN:

    9788205362864

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    268

    Vekt:

    671 gr

    Alder:

    Voksen

    Slagkraft
    Gyldendal akademisk
    9788205362864

    Haugenboks omtale:

    Boken viser deg hvordan du kan utvikle dine kreative evner ved å innta en riktig holdning, følge visse spilleregler og ta i bruk forskjellige idéutviklingsmetoder. Den tar for seg idéutviklingsprosessens ulike faser, fra å avdekke behov, utforske, utvikle, bearbeide og evaluere nye ideer, fram til v LES MER irkeliggjøring og implementering. Idéutviklingsmetodene blir illustrert gjennom flere eksempler, skisser og bilder. Har litteraturliste og stikkordsregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken viser deg hvordan du kan utvikle dine kreative evner ved å innta en riktig holdning, følge visse spilleregler og ta i bruk forskjellige idéutviklingsmetoder. Den tar for seg idéutviklingsprosessens ulike faser, fra å avdekke behov, utforske, utvikle, bearbeide og evaluere nye ideer, fram til virkeliggjøring og implementering. Idéutviklingsmetodene blir illustrert gjennom flere eksempler, skisser og bilder. Har litteraturliste og stikkordsregister.

    Forlagets omtale:

    En utbredt tanke er at kreativitet er noe mystisk, en spesiell nådegave. Men er det egentlig det? Denne bokens utgangspunkt er at evnen til å arbeide kreativt kan læres og trenes opp ved å innta en riktig holdning, følge visse spilleregler og bruke ulike idéutviklingsmetoder. I denne boken LES MER presenteres ulike metoder for hvordan enkeltpersoner eller grupper kan arbeide mest mulig effektivt og målrettet med idéutvikling. Her finnes metoder for hvert stadium av idéutviklingsprosessen . fra å avdekke behov, utforske og utvikle nye ideer, bearbeide og evaluere ideer og til slutt virkeliggjøre og implementere dem. Idéutviklingsmetodene presenteres på en konkret måte, gjennom bruk av mange eksempler, skisser og bilder. Dermed kan den enkelte lett teste ut metodene på egen hånd og finne frem til hva som fungerer best.Slagkraft . Håndbok i idéutvikling er en uunnværlig hjelper for den som vil bli bedre i idéutvikling, og som ønsker å få større gjennomslagskraft for sine ideer.Erik Lerdahl (f. 1967) er dr.ing., og har skrevet en doktoravhandling om kreativitet og idéutvikling ved NTNU. Han har undervist ved flere design- og entreprenørskoler i Europa, og har ledet en rekke idéutviklingsseanser og innovasjonsprosesser for større bedrifter og organisasjoner. For mer informasjon: www.slagkraft.no LES MINDRE Forlagets omtale En utbredt tanke er at kreativitet er noe mystisk, en spesiell nådegave. Men er det egentlig det? Denne bokens utgangspunkt er at evnen til å arbeide kreativt kan læres og trenes opp ved å innta en riktig holdning, følge visse spilleregler og bruke ulike idéutviklingsmetoder. I denne boken presenteres ulike metoder for hvordan enkeltpersoner eller grupper kan arbeide mest mulig effektivt og målrettet med idéutvikling. Her finnes metoder for hvert stadium av idéutviklingsprosessen . fra å avdekke behov, utforske og utvikle nye ideer, bearbeide og evaluere ideer og til slutt virkeliggjøre og implementere dem. Idéutviklingsmetodene presenteres på en konkret måte, gjennom bruk av mange eksempler, skisser og bilder. Dermed kan den enkelte lett teste ut metodene på egen hånd og finne frem til hva som fungerer best.Slagkraft . Håndbok i idéutvikling er en uunnværlig hjelper for den som vil bli bedre i idéutvikling, og som ønsker å få større gjennomslagskraft for sine ideer.Erik Lerdahl (f. 1967) er dr.ing., og har skrevet en doktoravhandling om kreativitet og idéutvikling ved NTNU. Han har undervist ved flere design- og entreprenørskoler i Europa, og har ledet en rekke idéutviklingsseanser og innovasjonsprosesser for større bedrifter og organisasjoner. For mer informasjon: www.slagkraft.no