Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Slik bruker du sosiale medier på jobben

    Slik bruker du sosiale medier på jobben

    Slik bruker du sosiale medier på jobben

    Slik bruker du sosiale medier på jobben

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788245017441

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    171

    Vekt:

    291 gr

    Alder:

    Voksen

    Slik bruker du sosiale medier på jobben
    Fagbokforl.
    9788245017441

    Forlagets omtale:

    Sosiale medier overtar for telefon, e-post og fysiske møter er du klar? Slik bruker du sosiale medier på jobben er full av tips som gjør at du blir flinkere til: · Nettverksbygging · Personal branding · Å styre hva som kommer på topp når andre googler deg · Å jobbe effektivt med kollegaer og LES MER kunder via sosiale medier · Å markedsføre bedriften din og varer og tjenester fra den Boken viser deg hvordan du kan bli bestevenn med sosiale medier og hvordan du kan unngå tabbene sjefen din vil hate. Slik bruker du sosiale medier på jobben er et nyttig oppslagsverk for alle som bruker sosiale medier i jobbsammenheng. De store sosiale mediene Facebook, LinkedIn og Twitter er grundig dekket i boken. Forfatteren veileder deg også i rett bruk av Instagram, Google+, YouTube og SlideShare. For alle sosiale medier gis det konkrete råd som vil gjøre deg til en mer effektiv ansatt og en bedre ambassadør for virksomheten. De som vedlikeholder nettverket sitt via LinkedIn, som kommuniserer med kunder og kollegaer via Facebook, eller som er usikre på hvordan de skal benytte Twitter, vil ha glede av boken. Hos banker, reisebyråer og universiteter hvor stadig mer kommunikasjon går via sosiale medier, vil boken være nyttig for ansatte som raskt trenger nye kunnskaper og ferdigheter. Den er også svært aktuell for f.eks. ansatte i et advokatfirma eller hos en eiendomsmegler, på et treningssenter eller tannlegekontor, dvs. virksomheter hvor den vi blir behandlet av, er svært viktig for vår oppfatning av tjenesten, og hvor disse «behandlerne» kan gjøre virksomheten langt mer synlig og attraktiv online via sosiale medier. For gründere og små virksomheter vil boken kunne bidra til å sikre en rimelig og effektiv markedsføring av bedriften. Espen Grimmert har arbeidet med digital markedsføring siden 1995. Han har vært markedssjef i NHO, markedsdirektør i Scandinavia Online, sjef for søkemotoren Kvasir og markedsdirektør i Aftenposten. Nå arbeider han i iProspect hvor han rådgir en rekke av N... LES MINDRE Forlagets omtale Sosiale medier overtar for telefon, e-post og fysiske møter er du klar? Slik bruker du sosiale medier på jobben er full av tips som gjør at du blir flinkere til: · Nettverksbygging · Personal branding · Å styre hva som kommer på topp når andre googler deg · Å jobbe effektivt med kollegaer og kunder via sosiale medier · Å markedsføre bedriften din og varer og tjenester fra den Boken viser deg hvordan du kan bli bestevenn med sosiale medier og hvordan du kan unngå tabbene sjefen din vil hate. Slik bruker du sosiale medier på jobben er et nyttig oppslagsverk for alle som bruker sosiale medier i jobbsammenheng. De store sosiale mediene Facebook, LinkedIn og Twitter er grundig dekket i boken. Forfatteren veileder deg også i rett bruk av Instagram, Google+, YouTube og SlideShare. For alle sosiale medier gis det konkrete råd som vil gjøre deg til en mer effektiv ansatt og en bedre ambassadør for virksomheten. De som vedlikeholder nettverket sitt via LinkedIn, som kommuniserer med kunder og kollegaer via Facebook, eller som er usikre på hvordan de skal benytte Twitter, vil ha glede av boken. Hos banker, reisebyråer og universiteter hvor stadig mer kommunikasjon går via sosiale medier, vil boken være nyttig for ansatte som raskt trenger nye kunnskaper og ferdigheter. Den er også svært aktuell for f.eks. ansatte i et advokatfirma eller hos en eiendomsmegler, på et treningssenter eller tannlegekontor, dvs. virksomheter hvor den vi blir behandlet av, er svært viktig for vår oppfatning av tjenesten, og hvor disse «behandlerne» kan gjøre virksomheten langt mer synlig og attraktiv online via sosiale medier. For gründere og små virksomheter vil boken kunne bidra til å sikre en rimelig og effektiv markedsføring av bedriften. Espen Grimmert har arbeidet med digital markedsføring siden 1995. Han har vært markedssjef i NHO, markedsdirektør i Scandinavia Online, sjef for søkemotoren Kvasir og markedsdirektør i Aftenposten. Nå arbeider han i iProspect hvor han rådgir en rekke av N...

    Alternative utgaver
    Slik bruker du sosiale medier på jobben Espen Grimmert
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    399,-
    Kjøp på Ebok.no