Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Solgt

Solgt

Solgt

Solgt (om salg, språk og påvirkning)

Forfatter Gyldendal akademisk

Levering 2-6 dager

359,- Nå 307,-

ISBN:

9788205344860

Forlag:

Gyldendal akademisk

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2005

Utgave:

1

Sider:

176

Vekt:

399 gr

Alder:

Voksen

Solgt
Gyldendal akademisk
9788205344860

Forlagets omtale:

Veldig mye av det vi driver med, er en form for salg . salg av produkter og tjenester, salg av ideer og tanker, salg av oss selv. Og i all salgskommunikasjon er bruken av språket sentralt, selve bæreren av informasjonen. Overraskende for mange er de emosjonelle drivkreftene ofte sterkere enn de LES MER rasjonelle når mennesker handler . også i arbeidslivet. Og verdien av et produkt er forskjellig fra person til person, og fra tidspunkt til tidspunkt. Det betyr at pris og detaljer på produktet, tjenesten eller ideen vår egentlig ikke betyr all verden når vi er ute i salgsøyemed. Likevel er det gjerne det vi fokuserer på. Årsaken er at vi forstår for lite av hvilke krefter som fungerer, og hvordan språket kan brukes for å motivere og påvirke.SOLGT gir mange og tankevekkende eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for alle som arbeider innenfor forretnings- og organisasjonsliv og som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed. LES MINDRE Forlagets omtale Veldig mye av det vi driver med, er en form for salg . salg av produkter og tjenester, salg av ideer og tanker, salg av oss selv. Og i all salgskommunikasjon er bruken av språket sentralt, selve bæreren av informasjonen. Overraskende for mange er de emosjonelle drivkreftene ofte sterkere enn de rasjonelle når mennesker handler . også i arbeidslivet. Og verdien av et produkt er forskjellig fra person til person, og fra tidspunkt til tidspunkt. Det betyr at pris og detaljer på produktet, tjenesten eller ideen vår egentlig ikke betyr all verden når vi er ute i salgsøyemed. Likevel er det gjerne det vi fokuserer på. Årsaken er at vi forstår for lite av hvilke krefter som fungerer, og hvordan språket kan brukes for å motivere og påvirke.SOLGT gir mange og tankevekkende eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for alle som arbeider innenfor forretnings- og organisasjonsliv og som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.