Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Solgt

    Solgt

    Solgt

    Solgt (om salg, språk og påvirkning)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788205344860

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2005

    Utgave:

    1

    Sider:

    176

    Vekt:

    399 gr

    Alder:

    Voksen

    Solgt
    Gyldendal akademisk
    9788205344860

    Haugenboks omtale:

    Boka gir eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for dem som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed. Haugenboks omtale Boka gir eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for dem som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed.

    Forlagets omtale:

    Veldig mye av det vi driver med, er en form for salg . salg av produkter og tjenester, salg av ideer og tanker, salg av oss selv. Og i all salgskommunikasjon er bruken av språket sentralt, selve bæreren av informasjonen. Overraskende for mange er de emosjonelle drivkreftene ofte sterkere enn de LES MER rasjonelle når mennesker handler . også i arbeidslivet. Og verdien av et produkt er forskjellig fra person til person, og fra tidspunkt til tidspunkt. Det betyr at pris og detaljer på produktet, tjenesten eller ideen vår egentlig ikke betyr all verden når vi er ute i salgsøyemed. Likevel er det gjerne det vi fokuserer på. Årsaken er at vi forstår for lite av hvilke krefter som fungerer, og hvordan språket kan brukes for å motivere og påvirke.SOLGT gir mange og tankevekkende eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for alle som arbeider innenfor forretnings- og organisasjonsliv og som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed. LES MINDRE Forlagets omtale Veldig mye av det vi driver med, er en form for salg . salg av produkter og tjenester, salg av ideer og tanker, salg av oss selv. Og i all salgskommunikasjon er bruken av språket sentralt, selve bæreren av informasjonen. Overraskende for mange er de emosjonelle drivkreftene ofte sterkere enn de rasjonelle når mennesker handler . også i arbeidslivet. Og verdien av et produkt er forskjellig fra person til person, og fra tidspunkt til tidspunkt. Det betyr at pris og detaljer på produktet, tjenesten eller ideen vår egentlig ikke betyr all verden når vi er ute i salgsøyemed. Likevel er det gjerne det vi fokuserer på. Årsaken er at vi forstår for lite av hvilke krefter som fungerer, og hvordan språket kan brukes for å motivere og påvirke.SOLGT gir mange og tankevekkende eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for alle som arbeider innenfor forretnings- og organisasjonsliv og som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed.