Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Strategi

    Strategi

    Strategi

    Strategi (mellom vitenskap, intuisjon og etikk)

    Levering 2-6 dager

    289,- Nå 250,-

    ISBN:

    9788215019567

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    184

    Vekt:

    344 gr

    Alder:

    Voksen

    Strategi
    Universitetsforl.
    9788215019567

    Haugenboks omtale:

    I boka diskuteres spørsmål knyttet til begrepet strategi av bidragsytere med erfaring fra ulike felt. Artiklene tar blant annet for seg prinsipielle og vitenskapelige innfallsvinkler til strategibegrepet, motsetningsforhold mellom strategisk tenkning og etisk refleksjon, og hva strategisk tenkning i LES MER nnebærer når den omsettes i praksis. Har litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale I boka diskuteres spørsmål knyttet til begrepet strategi av bidragsytere med erfaring fra ulike felt. Artiklene tar blant annet for seg prinsipielle og vitenskapelige innfallsvinkler til strategibegrepet, motsetningsforhold mellom strategisk tenkning og etisk refleksjon, og hva strategisk tenkning innebærer når den omsettes i praksis. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Hva betyr strategi innen politikk, militæret og det forretningsmessige? I denne boken blir strategibegrepet belyst av forfattere med både teoretisk og praktisk bakgrunn og erfaring. Hensikten er å bidra til en mer presis og reflektert bruk av begrepet, så vel i teoretisk sammenheng som i den LES MER løpende debatt om de spørsmål som fortjener å bli omtalt som strategiske. Bidragsytere: Jon Hovi, Knut Midgaard, Janne Haaland Matlary, Øyvind Østerud, Sverre Diesen, Florentina Harbo og Petter Jansen. LES MINDRE Forlagets omtale Hva betyr strategi innen politikk, militæret og det forretningsmessige? I denne boken blir strategibegrepet belyst av forfattere med både teoretisk og praktisk bakgrunn og erfaring. Hensikten er å bidra til en mer presis og reflektert bruk av begrepet, så vel i teoretisk sammenheng som i den løpende debatt om de spørsmål som fortjener å bli omtalt som strategiske. Bidragsytere: Jon Hovi, Knut Midgaard, Janne Haaland Matlary, Øyvind Østerud, Sverre Diesen, Florentina Harbo og Petter Jansen.