Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon

    Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon

    Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon

    Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon (et helhetssyn for økt lønnsomhet)

    Forfatter Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    459,- Nå 397,-

    ISBN:

    9788215009025

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2005

    Utgitt:

    2005

    Utgave:

    3

    Sider:

    352

    Vekt:

    590 gr

    Alder:

    Voksen

    Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon
    Universitetsforl.
    9788215009025

    Haugenboks omtale:

    Boka egner seg for studenter, bedriftsledere og -medarbeidere. Den ser på markedskommunikasjon ut fra et helhetssyn, og behandler alle former for kommunikasjon mellom bedrift og marked. Samtidig gir den en samlet forståelse av markedskommunikasjonens oppgaver i markedsføringen, og av hvordan disse k LES MER an løses gjennom et integrert valg av målgrupper, innhold, media og utforming. Boka gir kompetanse i strategisk helhetsplanlegging og ledelse av bedriftens markedskommunikasjonsaktiviteter. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka egner seg for studenter, bedriftsledere og -medarbeidere. Den ser på markedskommunikasjon ut fra et helhetssyn, og behandler alle former for kommunikasjon mellom bedrift og marked. Samtidig gir den en samlet forståelse av markedskommunikasjonens oppgaver i markedsføringen, og av hvordan disse kan løses gjennom et integrert valg av målgrupper, innhold, media og utforming. Boka gir kompetanse i strategisk helhetsplanlegging og ledelse av bedriftens markedskommunikasjonsaktiviteter.